کد خبر 1321519
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
آماده باش نیروهای ائتلاف آمریکا در سوریه

با فرا رسیدن سالگرد ترور سردار شهید قاسم سلیمانی،نیروهای ائتلاف آمریکا مستقر در پایگاه التنف در مثلث مرزی عراق-اردن-سوریه به گروه شبه نظامی مغاویر الثوره دستور داده‌اند درحالت آماده باش کامل قرار گیرد

به گزارش مشرق از تارنمای "رصد حقوق بشر سوریه (اس و اچ آر)، منابع آگاه همچنین اعلام کردند که نیروهای ائتلاف مستقر در پایگاه التنف در حال آماده‌سازی پناهگاه‌ها و سنگرهایی برای محافظت در برابر هرگونه حمله احتمالی هستند.  

نیروهای آمریکایی و گروه شبه نظامی مغاویر الثوره در ۲۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ یک رزمایش نظامی انجام داده بودند.  

به گزارش مشرق، بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.  

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.  

به دنبال حمله تروریستی ارتش آمریکا به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار حمله موشکی کرد.

هزاران نفر از مردم عراق نیز از عصر امروز به سمت جاده فرودگاه بین المللی بغداد،  محل وقوع جنایت ترور فرماندهان مقاومت حرکت و تجمع کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس