معاون حقوقی استقلال: از دعوت فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم/اعضای باشگاه رقیب به آجورلو توهین کردند

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: از دعوت کمیته انضباطی فدراسیون استفاده و استقبال می کنیم.

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه برای بررسی موضوع صدور بیانیه های اخیر اظهار داشت:از این فرصت مغتنم برای رسیدگی به تخلفات باشگاه رقیب استقبال می کنیم و می توانیم گزارش مبسوطی از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

سمیعی اضافه کرد: رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت های مرتبط با ماموریت های باشگاه است اما مجموعه دیگری که به دلیل بحران ها و تنش های مدیریتی و بی ثباتی نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهای غیر حرفه ای و غیراخلاقی می شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمی تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت:از فرصت مغتنمی که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده می کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگی شود. مدیرعامل و سرمربی این باشگاه در مورد پرونده ای اظهار نظری و موضع گیری کرده اند که هیچ ارتباط و سمتی در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه ای با هدف تاثیرگذاری در روند رسیدگی به پرونده می کنند که تخلف آشکار و حرکتی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومی و رسانه ای این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: فضای مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردی حرفه ای در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتی یک طرف روی به رفتار غیر حرفه ای و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینی نمی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس