کد خبر 1321313
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
نسخه M۳ بی ام و G۸۰ خودرویی برای تمام فصول

شرکت بی ام و در سال ۲۰۲۲ خودروهای بسیاری از جمله نسخه M۳ بی ام و G۸۰ را راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سال ۲۰۲۲ سالی به یاد ماندنی برای علاقه‌ مندان به خودرو خواهد بود، چون خودروهای بسیاری در این سال عرضه و روانه خیابان‌ها خواهند شد. به عناون مثال شرکت BMW خودروی BMW M۳ خود را ارائه خواهد کرد. این شرکت تمام عملکرد این مدل را به یک بدنه واگن کاربردی منتقل می‌کند و به مشتریان یک خودرو هیجان انگیز را ارائه خواهد داد. با اینکه تغییرات این خودرو با دقت توسط BMW انجام شده، اما با این حال بازخورد مناسبی را از مردم دریافت نکرده است.

جدیدترین مدل G۸۰ خودروی BMW M۳ دنیای M۳‌ها را تکان داده و تغییرات زیادی را به خود دیده است. در واقع بی ام و یک تغییر بحث برانگیز جدید از سبک معمول خود را معرفی کرده، به نحوی که آپشن ۴ چرخ متحرک را به این خودرو اضافه کرده و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه را کنار گذاشته است. استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک به این معنی است که حتی در سخت‌ ترین شرایط آب و هوایی نیز این خودرو عملکرد مناسبی را ارائه خواهد داد.

بی ام و G۸۰ خودرویی برای تمام فصول +عکس

البته شرکت بی ام و در حال آماده سازی خودروهای زیادی برای عرضه در سال ۲۰۲۲ است. طبق گزارش‌های منتشر شده قبلی خودروهای بی ام و سری ۲ کوپه، M۴ CSL، X۱ و iX۱، BMW M۲ کوپه، i۴ M۵۰، iX و ... در سال جدید میلادی روانه بازار خواهند شد.

منبع:موتور وان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس