خاندوزی: بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارائی در توئیتی تاکید کرد بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روزهای آینده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، خاندوزی در این توئیت نوشت: امروز را با اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی آغاز کردیم و با نخستین تامین مالی زنجیره تولید توسط بانک‌های ملی، مسکن، صنعت و معدن و… ادامه دادیم.

وزیر امور اقتصادی و دارائی افزود: به لطف الهی بذر تلاشهای ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روزهای آینده ادامه دارد.

به گزارش مشرق، امروز تفاهم‌نامه تامین مالی زنجیره‌ای تولید با هدف هدایت منابع مالی به بخش تولید بین وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و هفت بانک عامل ملی، پارسیان، صنعت و معدن، تجارت، صادرات، ملت و مسکن و ۲ وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت امضا شد. 

قرار است این طرح به صورت آزمایشی انجام شود و سال آینده بانک‌های دیگر نیز به این طرح اضافه می‌شوند. 

در این مراسم «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر رهبر معظم انقلاب، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد، «سید رضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت،معدن و تجارت و «علی صالح آبادی» رییس کل بانک مرکزی حضور داشتند.

سهولت دسترسی به منابع، هدایت نقدینگی و کاهش انحراف از منابع از دستاوردهای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    4 0
    برنج کاشتی
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    4 1
    هر وقت تونستید جلوی مافیاهای زالوصفت بایستید و قیمت مرغ و تخم‌مرغ‌رو ثابت نگهدارید اونوقت به بقیه وعده‌هاتون فکر امیدوار میشیـم! با این من بمیرم تو بمیری که آقای اژه‌ای راه انداخته هیچ امیدی به بهبود اوضاع نیست! چاره کار فقط تنور و چراغ‌خای برقـه ولاغیر!
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    اگربذری ضدعفونی وقارچ کشی نگردیده باشدعایدی نخواهدداشت امیدواریم این بذراصلاح شده باشد.باتشکر
  • GB ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    این بذری که شما کاشتید ظرف این چهار ماه همه کالاها چندین برابر شده است. خدا کند که بذر شما سریع خشک شود وگر نه اگر به سال بکشد مردم هلاک خواهند شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس