کد خبر 1320374
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
راهپیمایی خودرویی در بغداد برای یادبود شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

الحشد الشعبی در اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر بغداد به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای الحشد الشعبی خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی امروز (جمعه) در اطلاعیه‌ای مردم عراق را به برگزاری راهپیمایی خودرویی در شهر بغداد به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای الحشد الشعبی فراخواند.

این راهپیمایی خودرویی قرار است بعد ازظهر امروز از ساعت یک الی پنج بعدازظهر از خیابان فلسطین بغداد آغاز شده و به میدان التحریر منتهی شود. سپس تجمعی نیز در این مکان برپا خواهد شد.

در دومین سالروز جنایت آمریکا و ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین بمباران مواضع الحشد الشعبی در منطقه القائم عراق که نزدیک به ۱۰۰ شهید و مجروح به جا گذاشت، این روزها گروهها و نهادهای عراقی مراسمات مختلفی برای یادبود این شهدا در فضای حقیقی و مجازی ترتیب داده‌اند.

در این راستا روز چهارشنبه نیز بغداد و میدان التحریر این شهر شاهد حضور گسترده مردم عراق برای برگزاری دومین سالگرد شهادت نیروهای الحشد الشعبی در منطقه القائم به دست آمریکا بود.

عراقی‌ها شب گذشته نیز در فضای مجازی غوغا کرده و هشتگ‌های #نحن_قاسم #موعدنا_السبت_بالجادریة و #اخراج_المحتل_مطلب_وطنی و #ثأرکم_خروج_المحتل را ترند کرده و خواستار خروج کامل اشغالگران آمریکایی از عراق شدند و مردم را به تجمع میلیونی در منطقه الجادریه در روز شنبه (فردا) دعوت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    چه خوبه ما هم آگاه باشیم و در سالگرد شهادت سردار دلها، شهید والامقام ابومهدی المهندس و فراموش نکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس