کد خبر 1320255
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
افزایش یک تا ۷ میلیون تومانی حقوق معلمان در قالب طرح رتبه بندی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان، گفت: در قالب اجرای این طرح یک تا ۷ میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه می شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا احمدی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه فتنه گران درصدد آسیب به نظام اسلامی بودند، اظهار کرد: مردم بصیرت و ولایتمداری خود را در ۹ دی نشان دادند و درواقع این روز میثاق ملت ایران با ولایت بود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه در ایام فتنه نقاب از چهره سران آن برداشته شد و رفراندوم ملی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی رخ داد، افزود: مردم به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند لذا ۹ دی یوم الله است و باید تا همیشه زنده بماند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان تصریح کرد: این طرح در ۷ بند تصویب شد و قرار است بین یک تا ۷ میلیون تومان به حقوق معلمان اضافه شود.

احمدی اظهار کرد: برای مابقی کارمندان نیز در خدمات کشوری و بودجه ۱۴۰۱ مقداری افزایش حقوق و بودجه در نظر گرفته شده و اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه معضل پسماند سراوان عامل بیماری‌های پوستی و گوارشی مردم گیلان است، گفت: با برگزاری جلسات هم اندیشی با یک شرکت در چابهار که پیش از این مشابه مشکل سراوان را در این منطقه حل کرده بود، وعده داده شد که طی سه ماه شیرابه‌های سراوان به طور کامل تصفیه شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه آب منطقه‌ای با چه مجوزی بدون اجازه و اطلاع مردم ساکن سفیدرود، زمین‌های بستر این رودخانه را سند زده است، افزود: بنده تا تحقق کامل حق مردم پیگیر این موضوع هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    3 5
    کسانی که با این وجود باز هم اعتراض می‌کنند بی انصاف هستند
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 0
      عزیز من فقط شعاره، هنوز حکمی نزدن دولت هم میگه بودجه ندارم احتمالا شورای نگهبان هم طرح رو رد کنه. وقتی میگه یک تا ۷ میلیون به این صورته که عده‌ای محدود از نورچشمی ها ۷ میلیون، بقیه همون یک میلیون افزایش می یابد.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    7 میلیون تومن خودش یک حقوق مکفی و بالاست بعد اینجا شده افزایش رو حقوق قبلی !! فکر کنم یکبار دیگه اعتراض کنن حقوق معلم رو بکنن 30 میلیون درجا
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    دولت و مجلس محترم لطفاً همسان سازی حقوق بازنشستگان را هم تصویب نمایند
  • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    سلام ای کاش بعضی از واقعیات زندگی یک معلم مطلع بودند و بعد سخن می گفتند تدریس در روستای محروم و دور افتاده و خانه اجاره ای با فرزندان بدون کمترین امکانات رفاهی و پزشکی. تا ظهر چه حضوری و چه مجازی تدریس و بعد از ظهر تا ساعتها و حتی تا پاسی از شب آماده کردن محتوای درسی برای روز بعد و یا پاسخگویی به سوالات دانش آموزان در فضای مجازی، یا در حال طرح سوال یا تصحیح اوراق یا ثبت نمرات در سامانه.کدوم کارمند بعد از ساعت اداری کار انجام میده؟!! فرزندان ما چه گناهی کردند، اونها هم دوست دارند با والدینشون بازی کنند لحظاتی با اونها سپری کنند اما تا ظهر کلاس و بعد تا شب آماده کردن محتوای روز بعد و اون هم در شرایطی که فرزند میخواد داخل خانه بازی کنه و صداش حین ضبط میاد و بارها ضبط به هم میخوره و یا معلم باید با فرزندش دعوا کنه که چرا سر و صدا کردی و.. کدوم کارمند با وسائل شخصی خودش کار اداریش رو انجام میده.گوشی همراه رایانه شخصی که بارها به خاطر در شارژ بودن دائم خراب شدن و از بین رفتن هزینه اینها رو کسی به معلم می پردازه؟!! بیمه به ظاهر تکمیلی که باید از جیبمون هزینه داندانپزشکی و...بپردازیم. هزینه رفت و آمد به مدرسه که گاها تا ۱ میلیون فقط کرایه رفت و آمد معلم هست. معلم برای تدریس خودش رو نابود هم کنه دانش آموز درس نمیخونه باز معلم رو مقصر میکنند. دانش آموز داخل فضای خانواده رها شده نه اخلاق و نه آدابی باز انتظار از معلم هست که تغییرش بده. و از همه بدتر نیش و کنایه های بعضی از مردم که دانسته یا ندانسته معلم رو می سوزاند. کمی منصفانه و با اطلاع صحبت کنیم خدا و روز قیامتی هم هست اگر باور دارید.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    حقوق معلم الان هم خوبه احتیاج به رتبه بندی نداشت یک معلم من مبشناختم خدا بیامرزدش سید بود ۹ تا بچه داشت چهل سال پیش در رفاه بود اهل جوشقون قالی تمام بچه هاش میرفتن اصفهان یا کاشون یا قم درس میخوندن از کجا میاورد بایک حقوق معلمی یک همسایه داشت کارگر بود پول نداشت یک بیسکویت برای بچه هاش بخرد معلمه یک خونه داشت مثل قصر با وجوود ۹ تا بچه کارگره همسایه اش یک خونه داشت خرابه شام به داد کارگر برسید
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    1 0
    هی حقوق اضافه کنید و بابتش پول بیشتر چاپ کنید و هی تورم شدیدتر بشه !!!! و هی مالیت اضافه کنید و به شغل آزاد ها فشار بیشتر بیاورید !!!!!! کارمندانی که به هیچ چیز جز حقوق فکر نمی کنند دارند کشور را اداره می کنند و نتیجه اش میشه این وضعیتی که داریم
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    فکری هم برای نظامیان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس