کد خبر 1320199
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران است

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: نماز این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با بیان اینکه نماز این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم.

ببینید:

عکس/ اقامه نماز باران در شیراز

وی افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه اظهار داشت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

نوری افزود: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران، گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس