مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و اسرائیلی در بمباران یمن

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی در بمباران یمن خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که جنگنده‌های آمریکایی و اسرائیلی در بمباران صنعاء و دیگر استان‌های یمن مشارکت دارند.

وی افزود: تشدید حملات عربستان به یمن در این مرحله به دستور آمریکا و اسرائیل و با دخالت‌های آنها انجام شده است و ما در برابر این رویکرد دست بسته باقی نخواهیم ماند.

القحوم با تاکید بر اینکه واکنش به حملات ائتلاف سعودی حقی قانونی است، از غافلگیری‌های جدید برای دشمن طی روزهای آینده خبر داد.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به‌سرکردگی عربستان سعودی به یمن تاکنون موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    در واقع عربستان و ائتلاف عربی که تشکیل شد علیه یمن و جنگ یمن را آغاز کرد حکم سربازان اسرائیل بودند برای تامین منافع یهود بین المللی و اسرائیل و اجرای طرح ها و توطئه های اسرائیل در منطقه ..!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    خیال رژیم صهیونیستی و آمریکا راحت شده که تا به ایران حمله نکنند ایران پاسخ نمیدهد بنابراین هرکاری میخواهند میکنند. جامعه بین الملل و حقوق بشر هم کشک است. مردم ستم کشیده یمن مانده است و جنایتکاران عالم.
  • مرصاد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    بدبختهای ذلیل ؛ جرئت جنگیدن با ایران را ندارند ، با یمن مظلوم میجنگند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس