هیچ قدرتی جرات نزدیک شدن به حریم جمهوری اسلامی ایران را ندارد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که هیچ قدرتی نمی‌تواند به خود جرات نزدیک شدن به حریم جمهوری اسلامی ایران را بدهد.

به گزارش مشرق، سرتیپ دوم علی‌اکبر طالب‌زاده در بازدید از بخش‌های مختلف فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی، با تاکید بر اینکه سلامت پرواز یک هواپیما مدیون کارکنان فنی و متخصص آماد و پشتیبانی هوایی است، گفت: کارکنان زحمتکش یگان مهمات، در پایگاه‌ها بار سنگین عملیات‌ها را در تجهیز هواپیماها را چه در حال حاضر و چه در زمان جنگ تحمیلی عهده‌دار بوده و هستند و در موفقیت هر عملیات نقش مهمی داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در تأمین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با وجود غیورمردانی همچون شما و پیشکسوتان باتجربه این یگان، هیچ کمبودی در نیروی هوایی ارتش وجود نخواهد داشت و پیشکسوتان عزیز در سال‌های جنگ و پس از آن با وجود تمام سختی‌ها و کمبودهایی که بود، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتید تا ایران به همت شما عزیزان روی آرامش و امنیت را ببیند و خود امنیت‌ساز شود.

طالب‌زاده تصریح کرد: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که هیچ قدرتی نمی‌تواند به خود جرات نزدیک شدن به حریم کشور عزیزمان ایران را بدهد همانند گذشته که خلبانان نیروی هوایی ارتش دو ساعت پس از آنکه به فکر صدامیان نرسیده بود و فکر می‌کردند که ارتش ایران پس از انقلاب اسلامی زمین گیر شده است توانستند حماسه‌ای وصف‌ناپذیر در تاریخ جنگ را رقم بزنند و مشتی محکم بر دهان متجاوزان بکوبند.

در ادامه سرتیپ دوم محمد خوشنویسان فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش ضمن ارائه گزارش عملکرد این فرماندهی در ۹ ماهه سال جاری گفت: یگان آماد و پشتیبانی هوایی قلب تپنده نیروی هوایی است و سعی بر این است که بتوانیم پشتیبان خوبی برای پایگاه‌ها و دیگر یگان‌ها باشیم و وظایف محوله خود را بهتر از گذشته و با تمام قدرت در راستای ارتقای نیروی هوایی ارتش در تمامی سطوح به انجام برسانیم.

وی افزود: امروز افتخار ما این است که توانسته‌ایم با تمامی کمبودها و تحریم‌های ظالمانه کشورهای قدرت‌طلب همچون ققنوسی از خاکستر برخیزیم و در تمامی بخش‌های فنی و عملیاتی حرف اول را بدون نیاز به هیچ کشوری بزنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Arya IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 0
    مابه شماافتخارمیکنیم شیرمردان خداقوت.
  • GB ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    اره داداش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس