کد خبر 1319794
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
عملکرد تهاجمی تراکتور، صدای سولدو را درآورد

سرمربی تراکتور معتقد است که در فاز تهاجمی با مشکل مواجه است.

به گزارش مشرق، تراکتور امروز(چهارشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب‌آهن متحمل شکست خانگی یک بر صفر شد. زونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم‌ بود. حریف در نیمه اول تسلط بیش‌تری بر بازی داشت و از اشتباهات ما استفاده کرد اما شانس گلزنی آن چنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و آنان روی اشتباه مدافع ما به پنالتی و گل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

شکست تراکتور در خانه مقابل ذوب‌آهن

او افزود: باتوجه به تغییراتی که در بین دو نیمه دادیم، نیمه دوم بازی بیش‌تر در اختیار ما بود و چندین موقعیت داشتیم، ولی به گل نرسیدیم. تراکتور مشکلات زیادی دارد. تیم در کار حمله باید بهتر شود اما فرصت کافی برای این کار نداشتم. من از همان روز اول گفته‌ام که تراکتور قدرت زیادی ندارد و باید تقویت شود.

سرمربی تراکتور گفت: ما در فاز تهاجمی به خاطر کمبود بازیکن مشکل داریم و فصل سختی پیش‌رو خواهد بود. ما امروز بازی بدی انجام ندادیم، حریف بعد از دستیابی به گل، با انجام بازی بسته کار را در نیمه دوم برای ما سخت کرد. ما در تمرینات کارهای تاکتیکی را تکرار می‌کنیم ولی برای رسیدن به تیم مدنظرم به زمان نیاز دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 1
    کاملا با تظر سولدو موافقم، باتشکر
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    1 0
    یاشاسین تیراختور
  • اصغر FR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    این تیم در فاز دفاع و حمله و گردش توپ مشگل دارد و سولدو خودش هم از لحاظ فننی
  • لطفعلی صیامی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    بنظر بتده باستی به غیراز چهار بازیکن با همه اش تسویه نموده تااینکه بیشترازاین آبروی تراکتور نرودبازیکنان جذب شده اصلا لیاقت بازی کردن را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس