قالیباف: مردم در سخت‌ترین زمان‌‌ها دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مردم در سخت‌ترین زمان‌ها، در عمل دلبستگی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۸ دی)‌ در نطق پیش از دستور صحن علنی مجلس با اشاره به سالروز یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: در آن روز پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی وقتی مردم دیدند که آرمان‌های انقلاب و ارزشهای والای اسلام و امنیت آرامش کشور به خطر افتاده است با تمام توان به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که خدا باوری و مردم باوری در سطح اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از ناامنی و آشوب سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی پیشروی مسئولان، حل مشکلات مردم است که ان‌شاءالله با تلاش و مجاهدت آنها نیز از این آزمون موفق و سربلند بیرون بیاییم.

رئیس مجلس گفت: هدف از مرور ایام الله انقلاب اسلامی این است که ما مسئولان باید در هر لحظه پیش از قبل به وظایف خود در قبال این همه فداکاری و مجاهدت مردم عمل کنیم و کمترین وظیفه ما در قبال مردم حل مسائل معیشتی آن‌ها و به خصوص مدیریت گرانی هاست.

قالیباف تصریح کرد: مردم در سخت ترین زمان ها در عمل دلبستگی خود را به انقلاب نشان داده‌اند و ما نیز باید در عمل تصمیمات عقلانی و هوشمندانه بگیریم تا انتظارات آن را برآورده سازیم.

وی بیان داشت: امروز موازی‌کاری، دامن زدن به اختلافات، اتخاذ تصمیمات بر پایه آزمون و خطا و پرداختن به مسائل حاشیه ای و فاصله گرفتن از تمرکز بر مسائل اصلی ازجمله مدیریت گرانی‌ها خلاف وظایف ما در قبال مردم است.

وی تاکید کرد: در نهم دی ماه بار دیگر با ملت شریف و فداکار ایران پیمان می‌ببندیم که ما نیز همانند آنها دغدغه‌ای جز انقلاب و اسلام و منافع ملی نداریم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار خواهیم بست و منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع ملی و انقلابی ترجیح نخواهیم داد.

رئیس مجلس گفت: از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر می‌کنم که با حفظ سیاست اولویت بهداشت بر درمان و توجه به این امر مهم با افزایش ظرفیت پزشکی موافقت کردند؛ با تصمیمی که شب گذشته گرفته شد ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی سالانه ۲۰ درصد به مدت ۴ سال افزایش پیدا می‌کند.

قالیباف در پایان بیان داشت: همانطور که وعده کرده بودیم امیدوارم هم نگرانی متقاضیان تحصیل در این رشته هاکم شده باشد و هم نیاز مناطق محروم به پزشک متخصص در آینده نه چندان دور کمتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ژوزف IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 1
    الان شرایط خیلییییی فرق داره از 15 سالگیم دارید مذاکره میکنید الان 30 سالمه مذاکرات از نقطه صفر رفته به طرف منفی
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 2
      توی ذهن تو و همه کسانی که از رسانه های معاند خبر میگیرند از صفر رفته به منفی
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    12 2
    جناب آقای قالیباف شما برای مردم چکار کردید فقط حرف رئید
    • ناشناس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 2
      مدیریت جهادی قالیباف در شهرداری کافی نبود؟! مشخصاً مدیریت پروژه های سنگین شهری در زمانبندی های مشخص - بجز یک مورد اشکال در تونل توحید - بقیه جزو بهترین پروژه های علمی و مهندسی اجرا شده در ایران هستند مثل پل طبیعت و بزرگراه صدر و پلازای تهران و مترو اصلاحات و اصولگرایان نگذاشتند ایران را مثل تهران بسازد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    6 8
    من یکی از همین مردمم و البته با مشکل مالی فراوان و مستاجر..‌.ولی تا پای جان مقابل دشمنان این انقلاب، از انقلاب اسلامی ایران دفاع میکنم.
    • بهنام IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      1 1
      یا دروغگو هستید یا جوگیر یا متوهم
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    7 0
    از خود که هنر و کاری ندارند
  • DE ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    نه بابا
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 0
    از سال 88 دیگه همه بطور رسمی فهمیدند مشکل کشور کجاست
  • حسین IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    من یکی از مردمم 38 سالمه فوق لیسانس دارم کار گیرم نیومد 7 سال پیش سوپر مارکت زدم زن گرفتم جنسا هر روز گرونتر شد رب گوجه رو فروختم 2 هزار تومن خریدم 14 هزار تومن 7 تا دادم 1 دونه خریدم تو همین دوران ریسی رب گوجه 14 تومنی دادم خریدم 30 تمن همه جنسا همینجور بودن 3 سال با وام و قرض به امید درست شدن وایسادم شاید بازار بشه مث قبل نشد هر روز مغازم خالیتر شد تا الان که هیچی توش نیس و تو جیبمم هیچ نیس خانمم تقاضا طلاق داده منم کاری گیرم نمیاد نه سنم به استخدام میخوره نه20 سالمه کارگری کنم زن و بچه و اجاره با حقوق اداره کار جور در نمیاد
  • علی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    5 0
    مسئولان چی اقای قالیباف برای همین است که بعد از چهل و دو سال سختی و مشقت باز هم دنبال مشکلات بیشتر برای مردم هستید که یک روز بدون استرس نداشته باشند
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    8 0
    شما هرچه که میگذره چشمتون رو روی مردم بیشتری میبندید
    • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      4 0
      مشرق نیوز عزیز یا نظر را پخش نکنید یا کامل پخش کنید.
  • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    3 0
    گرانی فعلی از هیچ قاعده بازاری، تورمی یا دلاری پیروی نمی‌کند و به دلیل وجود طمع و عدم نظارت حادث شده است نظارت بر بازار وظیفه اختیار دولت است اگر ارز 4200 برداشته شود و نظارتی نباشد فاجعه رخ میدهد
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    4 0
    قالیباف قبلاً گفته بود: مرغ ۲۹هزار تومانی اوج بی‌عرضگی است و نظارت بر قیمت‌ها یک ضرورت.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    2 0
    وزیر احمدی نژاد با مدرک الهیات، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شد انتظار برای مدیریت گرانی؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 0
    حاج باقر عزیز الان که شما در این سمت تشریف دارید حداقل کاری بکنید که درخور شان مردم باشد چرا نمایندگان مدعی انقلابی هنوز طرح شفافیت و صیانت از فضای مجازی را ماست مالی می کنند ؟؟؟ اگر چند سال بعد گفتند یک نماینده تزریقی در مجلس در دوره شما بوده چه می کنید؟ نمیخواهید برای برخورد بر نمایندگان متخلف طرحی یا قانونی تصویب کنید؟ راستی قضیه آقای عنابستانی چی شد؟ چرا تعارف دارید؟
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    حاج باقر عزیز الان که شما در این سمت تشریف دارید حداقل کاری بکنید که درخور شان مردم باشد چرا نمایندگان مدعی انقلابی هنوز طرح شفافیت و صیانت از فضای مجازی را ماست مالی می کنند ؟؟؟ اگر چند سال بعد گفتند یک نماینده تزریقی در مجلس در دوره شما بوده چه می کنید؟ نمیخواهید برای برخورد بر نمایندگان متخلف طرحی یا قانونی تصویب کنید؟ راستی قضیه آقای عنابستانی چی شد؟ چرا تعارف دارید؟
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    شاید دلبستگی به ایران بود7836
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    من گفتم قرآن راه نجات است قرآن در دست گردن زدن مفسدان و اختلاسگران و دروغگویان باید با قرآن و شمشیر گردن این اشخاص را زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس