کد خبر 1319358
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
آغاز عملیات ضد تروریستی ترکیه در مرز با عراق

عملیات زمستانی «ارن-۱۳» در راستای مبارزه با گروه تروریستی پ. ک.ک توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه در مناطق کوهستانی استان شرناق در مرز با عراق آغاز شد.

به گزارش مشرق، وزارت کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملیات «ارن زمستان-۱۳» با شرکت ۵۱۶ پرسنل ژاندارمری کشور در مناطق کوهستانی استان شرناق آغاز شد.

به گزارش آناتولی، هدف از آغاز این عملیات، مبارزه با عناصر پ. ک.ک در منطقه و انهدام لانه‌های تروریستی و مخفیگاه‌های تروریست‌ها اعلام شده است.

نیروهای ویژه و کماندویی ژاندارمری ترکیه در این عملیات شرکت دارند. بر اساس این بیانیه، ۵۱۶ تن از نیروهای ژاندارمری، نیروهای ویژه و گارد امنیتی در این عملیات شرکت دارند.

دولت ترکیه بارها اعلام کرد که پ. ک.ک (حزب کارگران کردستان) از کشورهای همسایه سوریه و عراق برای حمله به ترکیه و ارتش این کشور استفاده می‌کند.

حزب کارگران کردستان از دهه ۸۰ قرن میلادی گذشته به صورت مسلحانه با دولت مرکزی ترکیه می‌جنگند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    2 15
    خدا لعنت کند ترکیه را و کسانی که بهش چراغ سبز دادن هیچ غلطی نمی تواند بکند همانطورکه تا حالا هیچ غلطی نکرده اردوغان با اینکاراش ان یک ذره ابرویی را که برای ترک ها مانده بود از بین برد به زودی به درک می رود
  • IE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    2 5
    اگر قطره ای از خون شاه الب ارسلان و شاه سلجوق یکم در رگ هایت بود تو هم از اینکه سرزمین ترکیه جزء ایران نیست جلز و ولز میکردی غم بازگشت قفقاز و ترکیه به ایران یک لحظه راحتت نمیگذاشت.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    1 9
    اینا چندساله با پ ک ک می جنگن پ ک ک رو نتونستن نابود کنن اونم دومین و قدرتمندترین ارتش دوم ناتو با سلاحهای ناتو ولی اردوغان داره کم کم نابود میشه موندم اردوغان چجوری میگفت 5ساعته یونان رو میگیریم چیا میزنن اینا
  • NL ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 1
    (فارغ از متن خبر) در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم--------- خواستی؟ لطفا همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس