واکنش یک پیشکسوت فوتبال به حواشی کنعانی‌زادگان: بازیکن ملی باید بداند یک آدم معمولی نیست

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسئولان تیم ملی باید حواس‌جمع‌تر باشند تا اتفاقی مانند ماجرای کنعانی‌زادگان در اردوی این تیم نیفتد اما آنها هم نمی‌توانند همه جا دنبال بازیکن بیفتند.

به گزارش مشرق، از روز گذشته مسائلی در فضای مجازی مطرح شده مبنی براینکه حسین کنعانی زادگان به دنبال روابط خارج از عرف بوده که واکنش های مختلفی در محافل فوتبالی داشته است. حتی گفته می شود کمیته اخلاق قرار است به این ماجرا ورود کند. اینکه بازیکنی در اردوی تیم ملی به دنبال ایجاد چنین فضایی برای خود بوده از مسائلی است که نیاز به تامل زیاد دارد و باید پرسید واقعا نقش سرپرست و دیگر عوامل تیم ملی چیست که یک بازیکن ملی به خود چنین اجازه می دهد.

در همین رابطه با اصغر شرفی گفت و گو کردیم که وی در این زمینه اظهار داشت: مسئولان تیم ملی باید حواس خود را بیشتر جمع کنند اما آنها نمی توانند دنبال بازیکن های تیم ملی راه بیفتند و حتی در اتاق بازیکن هم وی را همراهی کرده و مراقبش باشند. در زمان مربیگری پرویز دهداری ماجرایی داشتیم که سر چنین روابطی به بازیکن تیم ملی چاقو هم زدند. این مسائل تقصیر سرمربی نیست. باید دید بازیکنی که چنین کاری می کند چه تفکراتی دارد؟

وی اضافه کرد:‌ با توجه به شهرتی که در فوتبال برای یک بازیکن به وجود می آید، باید برای آنها فرهنگ سازی کنیم. سرپرست تیم ملی نمی‌تواند بچه‌داری کند. بازیکن باید در جای دیگری آموزش، تعلیم و تربیت ببیند. در سطح ملی دیگر جای آموزش چنین چیزهایی نیست. نظارت از اول بر سر بازیکنان نبوده و جایگاه برای بازیکنان تیم ملی تعریف نشده است. یک بازیکن ملی‌پوش باید بداند آدم معمولی نیست. آیا به کنعانی‌زادگان این موضوع را یاد داده‌اند؟ وی به عنوان الگو نباید هر کاری کند. ما باید برای بازیکنان‌مان کلاس بگذاریم و به آنها آموزش صحیح بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    8 0
    از تیم ملی خط بزنیدش در خود اروپا با وجود تمام آزادیهای بی قید و شرطی که هست بازیکنان حق ندارن روابط خارج از شئونات اخلاقی رو در زمان اردوها یا در طول فصل مسابقات انجام بدن نمونه هاش هم فراوونه مثلا در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال اروپا چند بازیکن هلندی چند دختر رو به هتل تیم بردن و همه از تیم اخراج شدن یا حتی خاطرم هست یک بازیکن آرژانتینی بارسا به علت شرب خمر و دعوا در یک باشگاه شبانه در میانه فصل نیمکت نشین شد و آخر فصل از لیست باشگاه گذاشتنش کنار بعدش این بازیکن میخواد تو اتوبوس تیم ملی هوسرانی کنه
  • محسن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    5 0
    ذات کسی رو نمیشود تغییر داد .واقعا جای تاسف داره چنین افرادی داخل تیم ملی یک کشور اسلامی هستند .مردیکه فکر نکرده اگه دختره کرونا میداشته جان ده ها نفر به خطر می افتاده
  • صادق IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    0 3
    آقای شرفی چرا در دام افراد ضد فوتبال افتاده آید اینها برای انتقام اینکار را کرده‌اند
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    3 0
    تیم ملی نیس ، شده کاواره کازینو لات خونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس