کد خبر 1319240
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
عزیزی: کنعانی اشتباه کرده ولی نابودش نکنید/ باید با کسانی که با آبروی افراد بازی می‌کنند برخورد کرد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:کنعانی‌زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه کرده باشد اما نباید او را نابود کرد.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی در خصوص اینکه شایعه شده بود به وی پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پدیده ارائه شده است، اظهار داشت: نه اینگونه نیست.من ۲۰ روز به این باشگاه رفتم و بلافاصله قید همکاری را زدم. اصلا نمی‌دانم چرا مدیران این باشگاه تیمداری می‌کنند. این باشگاه از نظر مالی ضعیف است، از استادیوم امام رضا گرفته تا همه کسانی که با این باشگاه در ارتباط هستند از وضعیت پدیده می‌نالند.

وی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای محمد حسین کنعانی‌زادگان به وجود آمده است گفت:به نظرم باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری کرده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما باب شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی سابق تیم‌ملی به حواشی کنعانی‌زادگان

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: بعید می‌دانم اقدامی که صورت گرفته قانونی باشد.حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد. اگر کسی چنین کاری انجام می‌دهد باید با او به صورت قانونی برخورد شود چون آبروی افراد را نشانه رفته است.کنعانی‌زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه کرده اما نباید او را نابود کرد.

عزیزی به فاطر تصریح کرد: در اینکه این بازیکن دچار اشتباه شده و نباید در قالب بازیکن تیم ملی و یک فرد سلبریتی اشتباه کند شکی وجود ندارد اما باید قبول کرد که در ورزش ما به خصوص در مورد افرادی که زود رشد می‌کنند فرهنگ سازی صورت نگرفته است. یکی باید بازیکن تیم ملی را از رده نوجوانان توجیه کند که حواسش باشد هر نوع رفتاری انجام ندهد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی چنین فیلمی منتشر می‌شود یا صدایی بیرون می‌آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد صورت گرفته فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب شود.از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر کرده و ذهنش درگیر است. روی صحبتم با مردم است، بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو اینکه او اشتباه کرده باشد. من تاکید می‌کنم همین که از کنعانی‌زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی فراموش نکنید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Hosein IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    15 1
    اقای خداداد عزیزی لطفاً فایل روگوش کن توی اتوبوس تیم ملی ابروی یه ملت رومیبرن بعدشما میگی اشتباه
    • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      0 6
      شما که فایل رو گوش کردی کار شما بسیار بسیار زشت بوده چه تو خونه مردم نگاه کنی چه این فایل رو گوش کنی به حریم زندگی مردم وارد شدید ! اصلا فکر کن طرف با ناموسش و زنش مکالمه کرده شما چه حقی داشتی که گوش کردی یاد بگیرید که حریم خصوص افراد حق اونهاست به حق مردم تجاوز نکنید !
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    8 0
    برا ملت ایران رنج آور است اینها چه پهلوان و الگوهایی برای جوانان ما خواهند بود.اخلاق و ایمان خط قرمز است و‌ عبور از آن هیچ توجیه مقبولی در‌پیشگاه مردم نخواهد داشت.حقش هست محاکمه و تنبیه شود تا آخورچرب امثال اورا گستاخ و یاغی نکند.
  • Reza IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    7 0
    در پاسخ به مهدی. خب اون اگه حریم خصوصی حالیش بود که حواس شو بیشتر جمع میکرد که این اتفاقات نیفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس