آخرین وضعیت پرونده اوساگونا از زبان مدیربرنامه او/ پرسپولیس دو ماه با بسته شدن پنجره فاصله دارد

مدیربرنامه بازیکن نیجریه‌ای سابق پرسپولیس می‌گوید به خاطر پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن از فیفا درخواست کرده تا سرخ‌ها را مجازات کند.

به گزارش مشرق، محمد عزتی مدیربرنامه مراکشی کریستین اوساگونا بازیکن سابق نیجریه‌ای پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این بازیکن از پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس ۹۶ هزار دلار به اوساگونا بدهکار است و ما به همین خاطر پرونده را در فیفا پیگیری کردیم. در ادامه و پس از صدور حکم توسط کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس به CAS  اعتراض کرد و بعد از این دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد چون پرسپولیس هزینه‌های دادرسی را در زمان مقرر پرداخت نکرده است.

وی افزود: پرسپولیس مطالبات اوساگونا را پرداخت نکرده و حالا ما با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا خواستار مجازات این باشگاه شده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

اتمام زمان اعتراض پرسپولیس به رأی اوساگونا

اگر پرونده اوساگونا مانند سایر پرونده‌های مباحث مالی فوتبال در کمیته انضباطی  فیفا پیگیری شود، پس از درخواست طلبکار از کمیته انضباطی فیفا مبنی بر اینکه بدهکار حکم کمیته وضعیت فیفا را اجرا نکرده است، معمولا کمیته انضباطی با ارسال اخطاری فرصت یک ماه برای پرداخت بدهی می‌دهد و بعد از آن اگر باز هم مطالبات پرداخت نشد، با اتخاذ جریمه‌ای فرصت یک ماهه دیگری می‌دهد که اینبار اگر پول پرداخت نشود، پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته می‌شود. بنابراین در صورت پرداخت نشدن مطالبات ۹۶ هزار دلاری اوساگونا، پرسپولیس حدود ۲ ماه با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی فاصله دارد.

کریستین اوساگونا در زمان مدیریت محمدحسن  انصاری‌فرد با قراردادی شش ماهه به پرسپولیس آمد و درحالی که ۳۰ هزار دلار از طلب ۹۰ هزار دلاری‌اش را تخفیف داده بود، اما مدیران بعدی باشگاه به تعهدات خود برای پرداخت ۶۰ هزار دلار از مطالبات او عمل نکردند و حالا پرسپولیس علاوه بر پرداخت ۹۶ هزار دلار، باید ۵ درصد سود سالیانه و هزینه‌های دادرسی را هم بپردازد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس