کد خبر 1318468
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏سردار سلیمانی با دعوت رسمی دولت عراق و بعنوان یه سفر رسمی به عراق رفته بود؛ اما آمریکا حتی در حد حفظ ظاهر هم به قوانین بین‌المللی پایبند نبود و بقیه مدعیان جهانی هم همه لالمونی گرفتن!

جنگلی بنام دنیا که زبان و قانونش فقط زوره!

جنگلی بنام دنیا که زبان و قانونش فقط زوره!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 2
    تاریخ جنایت های امریکا را ثبت خواهد کرد یک روز ایندگان امریکا حقیقت را اشکارخواهند کرد وچهره ننگین اسراییل وال سعود برای جهانیان تعجب برانگیز خواهد تاجایکه تاوان بدبخت کردن ملتها را بپردازند چی وقیحانه است بجای صلح دنبال ادامه تشنج وبخاک یکسان کردن ملتهای خود ودیگران هستند درحالیکه صلح وارامش را ملتهای خود وجهان خواستارند
  • هادی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    4 2
    احسنت
  • iran IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    3 2
    متاسفانه دقیقا" همینطوره ! قانون جنگل در جهان حکمفرماست .. در این جنگل هر کسی هر کشوری که زور بیشتری داشته باشد هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد ... تیحه این که باید در این جنگل جهانی قوی بود تا از حق و حقوق و منافع خویش دفاع کرد .. بقول شاعر : قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است ... البته که ایران بزرگ قدرت برتر و قدرت اول منطقه غرب آسیاست ولی من شخصا" هرگز تصور نداشتم اشغالگران عراق سردار بزرگ ما رو که در یک سفر رسمی بود مورد ترور و شهادت قرار بگیرد ! آمریکایی که به هیچ قانون و تعهدی پایبند نیست جز به زبان زور پس می‌باید هر چه بیشتر قوی و قدرتمندتر شویم .. روحش شاد سردار بزرگ منطقه و میهنم شهید حاج قاسم سلیمانی ..
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    2 2
    احسنت. همینه دنیا فقط زور رو میشناسه و به زوره که احترام می گذاره، مگر نه منافعش را به هر وسیله غیر انسانی به دست میاره.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    خوب ایشون بعنوان یک شخص نظامی به چه منظوری رفته اند عراق ؟ خوب عراق یک کشور ناامن است . عقل آدم میگه برای زیارت هم نباید به عراق سفر کرد پس برای چی سردار به عراق رفته اند ؟ عراق به ملت ایران چه مربوطه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس