.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه ۶۰۰ واحد تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست.

به گزارش مشرق، رسول شجری رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز با حضور در برنامه "گفتگوی ۱۸:۳۰" شبکه خبر گفت: باغ سپهسالار، قدمت بیش از ۵۰ ساله دارد و طبق ماده ۵۵ بند ۲۰ شهرداری در طرح ساماندهی کارگاه‌های تولید کفش باید منطقه را ترک کنند.

وی افزود: اکنون ما با وجود ۶۰۰ واحد تولیدی صنفی و بیش از ۴ هزار کارگر امکان جابه‌جایی در فرصت اندک را نداریم. 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: خروج همه این واحدهای تولیدی بدون در نظر گرفتن زیرساخت و ایجاد شهرک صنفی، ممکن نیست و ابتدا باید مکانی مناسب و فضای کسب و کار برای این واحدها آماده شود و بعد شهرداری اقدام به پلمب کند.

شجری با بیان اینکه کسبه به لحاظ شرایط اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند، افزود: با توجه به شرایط کرونا و گرانی مواد اولیه و سخت شدن شرایط تولید پلمب و تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن قشر زیادی از کارگران عادلانه نیست.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کفش دست‌دوز گفت: از تولید تا عرضه کفش به بازار ۳۵ درصد سود برای تولیدکنندگان درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تأکید قانون نظام صنفی به فروشندگان، ارائه فاکتور خرید به خریدار است.

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: طبق ابلاغیه اسناد بالادستی، بیش از ۲۵ رسته شغلی که واحدهای صنعتی و کفش دوزان را هم شامل می‌شود، باید ساماندهی و انتقال یابند و در غیر این‌صورت پلمب می‌شوند.

وی بیان کرد: این واحدها از نظر ایمنی و مسائل آتش‌نشانی مشکل دارند و آلودگی و مزاحمت برای شهر تهران ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: شهرداری با تمام توان در خدمت واحدهای صنفی کفش دست‌دوز برای رفع مشکل پیش‌آمده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس