ضربه تیم انگلیسی به لیون برای جذب آزمون/اورتون یا نیوکاسل؛ سردار راهی لیگ برتر می شود؟

یک سایت فرانسوی در گزارشی مدعی شد که نیوکاسل انگلیس ممکن است سردار آزمون را از چنگ لیون فرانسه بیرون آورد و مهاجم ایرانی راهی لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش مشرق، سایت فرانسوی foot۰۱ با انتشار گزارشی، شرایط انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی به لیگ های معتبر اروپایی از قبیل لوشامپیونه و لیگ برتر انگلیس را مورد بررسی قرار داده است.

این سایت نوشت: سردار آزمون اولویت نقل و انتقالات زمستانی المپیک لیون است. مهاجم ایرانی زنیت تابستان امسال در آستانه انتقال به لیون بود و ژانویه آخرین پنجره برای جذب او قبل از پایان قراردادش است. اما نیوکاسل می تواند به سرعت امیدهای لیون را بر باد دهد.

لیون در رده سیزدهم لوشامپیونه، این فصل را کابوس وار شروع کرده است و در رده سیزدهم قرار دارد و شکی نیست که المپیک لیون و رئیس آن ژان میشل اولاس مجبور بودند فهرست بسیار طولان برای کریسمس بنویسند.

اورتون یا نیوکاسل؛ سردار آزمون راهی لیگ برتر می شود؟

به نظر می رسد که پنجره نقل و انتقالات زمستانی ابزار اصلی برای راه اندازی موتور لیون است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی در اولویت نقل و انتقالات ژانویه قرار دارد تا بخش تهاجمی این تیم را پُر کند. البته در راه انتقال به فرانسه به نظر می رسد که نیوکاسل مشکلی بزرگ ایجاد کرده است.

اورتون یا نیوکاسل؛ سردار آزمون راهی لیگ برتر می شود؟

نیوکاسل آماده ضربه زدن به المپیک لیون به خاطر سردار است

 به نظر می رسد المپیک لیون بیشترین شانس برای انتقال سردار آزمون را دارد اما در این راه نیوکاسل آماده است تا آنها را شکست دهد.

همان طور که اسکای اسپورت گزارش می دهد سرخابی ها به بازیکنی با مشخصات سردار آزمون علاقه مند هستند.

نیوکاسل با حضور در رده نوزدهم لیگ برتر هستند و برای نجات خود نیاز به جذب بازیکن به ویژه در خط حمله دارند و آزمون یکی از اهداف اصلی باشگاه خواهد بود.

اورتون یا نیوکاسل؛ سردار آزمون راهی لیگ برتر می شود؟

وزن اقتصادی مالک جدید عربستانی نیوکاسل می تواند به آنها اجازه دهد تا از این پرونده پیشی بگیرند و المپیک لیون را در این زمینه شکست دهند.

با این حال، نیوکاسل با دریافت ۴۱ گل خورده بدترین خط دفاعی را دارد و باید در پنجره نقل و انتقالات عمدتاً روی بخش دفاعی تمرکز کنند. یک مدافع کناری جدید و یک مدافع میانی در اولویت‌ این تیم قرار دارد.

با این حال، یک باشگاه انگلیسی دیگر به نام اورتون، تیم چهاردهم لیگ برتر نیز سردار آزمون را مورد نظر دارد که مطمئناً المپیک لیون را تحت فشار قرار می دهد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    خب امسال تا اینجا بارسلونا، اورتون، نیوکاسل، لاتزیو، ناپولی، لیون و ... خواستنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس