کد خبر 1317362
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
شوخی کنایه‌آمیز بازیکنان در تمرین پرسپولیس

در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط پرداختند که طی آن نیز یحیی گل محمدی و کریم باقری در کنار قرمزپوشان پا به توپ شدند.

به گزارش مشرق، در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن، بازیکنان در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط پرداختند که طی آن نیز یحیی گل محمدی و کریم باقری در کنار قرمزپوشان پا به توپ شدند. نکته قابل تأمل اما آمادگی کریم باقری مربی تیم پرسپولیس بود که پا به پای شاگردان یحیی گل محمدی کار کرد و توجه همه را به خود جلب کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از این تمرین به شوخی از کادرفنی و دست اندرکاران باشگاه خواستند که در نیم فصل دوم اسم کریم باقری را به عنوان بازیکن پرسپولیس رد کنند! این درحالیست که این روزها پرسپولیس در خط میانی و پُست هافبک دفاعی دچار کمبود است. یحیی گل محمدی با اصرار رضا اسدی را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد اما این خرید پرسروصدا نتوانست در مسابقات این فصل نظر سرمربی پرسپولیس و هواداران را جلب کند.

حالا شنیده می‌شود یکی از اولویت‌های یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات خرید هافبک دفاعی است. پُستی که کریم باقری در سال‌های نه چندان دور بهترین پرسپولیس و تیم ملی بود و خیلی‌ها اعتقاد دارند او کامل ترین بازیکن تمام ادوار تاریخ فوتبال ماست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس