کل فوتبال ما بیانیه دادن شده است/ ذوب‌آهن خط دفاعی خوبی دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کل فوتبال ما بیانیه دادن شده و این کار قشنگ نیست.

به گزارش مشرق، حمید مطهری قبل از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: هر کدام از بازی‌های لیگ مانند یک فینال است، سعی داریم بازی به بازی پیش برویم و شرایط تاکتیکی خود را به حریفان‌مان دیکته کنیم. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و خط دفاعی خوبی دارد. سعی می‌کنیم مقابل این تیم تاکتیک خود را عملیاتی و اجرایی کنیم تا به موفقیت برسیم.ذوب‌آهن در خط جلو هم نفرات خیلی خوبی دارد.

وی افزود: در مورد بیانیه باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به انتخاب آرمان اسعدی و کمک داور این مسابقه و درخواست این باشگاه برای تغییر این کمک داور گفت: این نظر شخصی خودم است و نظر باشگاه نیست در گذشته هم گفتم مخالف بیانیه دادن هستم همه فوتبال ما بیانیه دادن شده است این کار درستی نیست همین آرمان اسعدی کمک داور دیدار با صنعت آبادان بود و گل سالم مهدی عبدی را ندید. اگر قرار باشد ما هم بیانیه بدهیم زیبا نیست این اتفاقات در بازی می‌افتاد، هم تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر می‌شوند و جایی هم نفع می‌برند.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی در دیدارهای اخیر توضیح داد: همیشه گفته‌ام که پرسپولیس هم از لحاظ کار تیم فوق‌العاده است. بقیه بازیکنان که برای ما ارزشمند هستند در خود پازل تاکتیکی قرار می‌گیرند. علی شجاعی و محمد شریفی هم به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام می‌دهند که بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و در طی فصل تمام نفرات بازی خواهند کرد که بتوانند توانایی خود را در زمین ثابت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس