کد خبر 1317324
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
بهروان: همه بسیج شده‌اند تا مشکل استقلال و پرسپولیس حل شود

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: باید ظرف این چند روز اقدامات اساسی انجام شود و همه بسیج شده‌اند تا به استقلال و پرسپولیس کمک کنند.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان پس از جلسه اضطراری کمیته مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره حذف احتمالی استقلال، پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: کمیته صدور مجوز از دو بخش بدوی و استیناف تشکیل شده است و من در کمیته استیناف حضور دارم. تصمیماتی که گرفتیم، خیلی وقت پیش ارسال شده است و در راستای تطبیق الزامات قوانین صدور مجوز حرفه‌ای، به دو تیم استقلال و پرسپولیس مهلت دادیم.

او ادامه داد: وزارت و فدراسیون بسیار در این ماجرا دارند کمک می‌کنند. مصوباتی در این جلسه داشتیم که دوستان قرار است آن را دنبال کنند تا رفع مشکل شود. این مشکل صددرصد حل نشده اما قدم‌های بسیار موثری برداشته شده است و من خوشبین هستم.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص این‌که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بودند که مجوز حرفه‌ای آن‌ها صادر شده است، گفت: اینگونه نیست و خود کنفدراسیون آسیا از ما می‌پرسد که چه مجوزی صادر شده است. امروز درباره تمام این مباحث صحبت شده است و قرار شد صحبتی نکنیم که ای اف سی را حساس کند.

او اضافه کرد: باید ظرف این چند روز اقدامات اساسی انجام شود و همه بسیج شده‌اند به این دو باشگاه کمک کنند. یکی از این ایرادها مالکیت دو باشگاه است که می‌شود اقداماتی انجام داد و باید ببینند جدی هستیم و در راستای رفع مشکل داریم اقدام می‌کنیم.

بهروان در پایان عنوان کرد: باید از همه مسیرها اقدام کنیم و ممکن است دیدار با شیخ سلمان هم تاثیرگذار باشد. تلاش همه جانبه در ابعاد مختلف باید انجام شود و عزم جمعی باید وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس