مصطفوی: AFC به تیرک دروازه هم ایراد گرفته است/ عزیزی خادم و سجادی به دیدار شیخ سلمان می‌روند

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای می‌گوید مشکل استقلال و پرسپولیس قابل حل است.

به گزارش مشرق، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پس از برگزاری جلسه‌ در فدراسیون فوتبال پیرامون نامه AFC مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان، درباره این موضوع که قبلا گفته بود AFC با ایران راه می‌آید، اظهار کرد: من پای آن حرفم ایستاده‌ام. استیناف یک مهلت سه ماهه به باشگاه‌ها داد ولی AFC قبل از آن مهلت نامه‌ای نوشت که ۱۴ ملزومات اجباری دارد. از تیرک دروازه فوتبال مملکت هم ایراد گرفتند. من حس خودم را گفته بودم. ما هنوز کاری با AFC نکرده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال به آن‌ها گزارش داده است، گفت: ولله قسم می‌خورم. دیگر شرایط سنی من طوری نیست که بخواهم دروغ بگویم. فدراسیون فوتبال بیشترین همکاری را با کمیته‌های استیناف، بدوی و استقلال و پرسپولیس کرده است. آقای عزیزی خادم در جلسه اعلام کرد که حاضر است هر نامه سفیدی را برای استقلال و پرسپولیس امضا کند. قرار است وقتی بگیرند که ممکن است قبل از روز دوشنبه باشد که اعضای کمیته‌ها به مالزی بروند و با AFC گفت‌وگو کنند.

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: این موضوع دو راه دارد. یکی این که خودمان در داخل مملکت موضوع را حل کنیم. آجورلو و صدری استادان من هستند و قرار شد با وکلای حقوقی‌شان مشورت کنند و جواب نامه AFC را بدهند و از آن طرف، عزیزی خادم با وزیر ملاقاتی با شیخ سلمان داشته باشند. این کار چند مرحله داشته است و در آخر هم می‌تواند به CAS برود. چیزی حدود ۵۲ جلسه برای این کار برگزار شده است. ضمن این که آجورلو و صدری تازه آمده‌اند. ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی برای استقلال و پرسپولیس که این اواخر به وجود نیامده است.

مصطفوی در پایان بیان کرد: من یادم است از دوره‌ی آقای خاتمی داد می‌زنیم و تا دوره آقای رییسی ادامه پیدا کرده است. AFC باشگاه‌های دولتی را نمی‌پذیرد. رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس نمی‌تواند یک نفر و وزیر ورزش باشد. سالهاست AFC این موضوع را به ما نامه زده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    خداحافظ آسیا خدا حافظ فوتبال دوستان دیگه نگران اون پرچم نباشید کلا همه چی رفت رو هوا ... دوشنبه خبر رسمی محرومیت باشگاههاس ما از آسیا به دلیل گزارشات تخلف و تقلب و دورغ منتشر خواهد شد خیالتون راحت! اونوقت باشگاه های فلسطین و سوریه و لبنان میرن لیگ قهرمانان آسیا ...ما هم میشینیم خونه بازی های عمر خریبین و عمر سوما رو نگاه میکنیم سماق می مکیم ! لیاقت ما همینه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس