کد خبر 1317304
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
حمله هوایی گسترده ترکیه به شمال عراق

منابع عراقی از حمله هوایی ترکیه به شمال عراق خبر دادند و اعلام کردند که این حملات سبب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، منابع عراقی از حمله هوایی ترکیه به منطقه ای در شمال اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر دادند.

بیشتر بخوانید

حمله مجدد ارتش ترکیه به کردستان عراق به بهانه یافتن زاغه مهمات «پ‌ک‌ک»

بر اساس این گزارش، منابع عراقی اعلام کردند: مناطقی در کوره سیوه، وادی مغاره و خواکورک در منطقه برادوست در شمال اربیل، هدف حمله هوایی ترکیه قرار گرفت.

این منابع تاکید کردند که حملات گسترده بوده و موجب ایجاد وحشت در میان شهروندان و ساکنان روستاهای نزدیک به مناطق هدف قرار گرفته شده است.

گفتنی است که ترکیه در دو عملیات پنجه برق و پنجه صاعقه مناطق حضور عناصر پ.ک.ک از جمله العمادیه، زاخو، جبل متین، افاشین، باسیان، جبل کیسته و الزاب را هدف حمله قرار می دهد.

درگیری و جنگ ترکیه و پ.ک.ک در شمال عراق موجب شده است بسیاری از ساکنان این مناطق، مهاجرت کرده و خواستار دور کردن جنگ از مناطق مسکونی‌شان شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    3 6
    ترکیه این سالها خیلی دشمن‌تراشی کرده. اگر میخواهد پیروز شود باید دست پیش رو بگیره تا پس نیفته. گر نه، اگر دست کردها به ترکیه برسه، ترکیه را بیچاره خواهند کرد. چونکه کورد فارس ارمنی - بونلار تورکون دشمنی
  • مهدی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    7 10
    نوادگان چنگیز تموچین بقا خود را در خونریزی و مثل اسراییل درکودک کوشی میبینه
  • میلاد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 6
    ایران باید این بارزانی را از رهبری اقلیم کردستان بر داره این مردک شده جاسوس مترسک ترکیه آمار میده ترکیه میزنه وگر نه ترکیه به تنهایی قادر به حمله ومبارزه زمینی نیست
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    6 5
    چیزی به اسم اقلیم جعلی کردستان در عراق وجود ندارد کردستان اسمی جعلی برای شمال عراق هست که یهودی ها گذاشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس