کد خبر 1317217
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
درد نمایه

کمر درد در زنان و مردان علل متعددی دارد که برخی از آنها به نظر عجیب می رسند اما مطالعات و بررسی ها درست بودن آنها را ثابت می کند.

به گزارش مشرق، شلوار های جین تنگ و چسپناک و حمل کیسه های بزرگ باعث ایجاد کمردرد می شوند. کمر درد می تواند به دلایل گوناگونی ایجاد شود. ما در این مقاله به این دو مورد که عبارتند از :استفاده از شلوار های جین تنگ و چسپناک و بلند کردن کیسه های بزرگ می پردازیم.

آیا شما هم از کمر درد های متوالی رنج می کشید ؟  در پوشیدن لباس هایتان دقت کنید که تنگ یا گشاد بودن آن در کمردرد بسیار موثر هستند ، کیسه های بزرگ و غیر قابل حمل که افراد آنها را حمل می کنند بیش از کمر را در معرض خطر قرار می دهند. کفش های پاشنه بلند و ... که همه ی این نکات بر اساس یک نظر سنجی از انجمن کایرو پراکتیک بریتانیا به شما ارائه شده اند.

این نظر سنجی نشان داد که ۳/۴ (حدود ۷۳ % ) خانم ها از کمر دردهای مزمن و دردناک رنج می برند و مهم ترین عامل کمردرد در خانم ها پوشش و لباسی که بر تن می کنند می باشد.

در حالی که کیف های دستی سنگین و برخی از شلوار های جین تنگ ، با محدود کردن حرکت و جنبش در قسمت باسن و زانو باعث ایجاد کمر درد های خطرناک در افراد می شود.

عوارض شلوار جین تنگ برای زنان و مردان

در حالی که بیش از ۱/۴ از زنان (حدود ۲۸ % ) از اثرات لباسی که می پوشند آگاه هستند و آگاهانه خرید می کنند.

برای اینکه دچار کمر دردهای مزمن و دردناک نشوید سعی کنید لباس های گشاد استفاده کنید و کیف ها یا چیز های سنگین را بلند نکنید و از کفش های پاشنه بلند نیز به هیچ وجه استفاده نکنید.

منبع: نمناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس