کد خبر 1317189
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
صنعاء: منتظر پیام مثبت سازمان ملل به طرح رهبر انصار الله هستیم - کراپ‌شده

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید و تأکید کرد که باید اشغالگران و متجاوزان، از خاک این کشور خارج شوند.

به گزارش مشرق، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن، کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را تهدید کرد و گفت که آتش یمن، تاج و تخت آنان را خواهد سوزاند.

شبکه خبری المسیره به نقل از العاطفی گزارش داد، مقابله با ائتلاف، یک گزینه راهبردی غیر قابل بازگشت است تا اینکه تجاوزگری متوقف و محاصره برداشته شود و متجاوزان و اشغالگران از خاک یمن خارج شوند.

وی تأکید کرد، اگر همه کشورهای دنیا، «علیه ما جمع شوند، نخواهند توانست مانع از آن شوند که ارتش و کمیته‌های مردمی، آزادسازی باقی مانده سرزمین ما را تکمیل نکنند».

وزیر دفاع یمن تصریح کرد، همه جهان باید بدانند که «ما سر سوزنی از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد؛ هر چند تمامی کشورهای شرور، جنایتکار و متجاوز علیه ما وارد عمل شوند».

العاطفی همچنین گفت که دفاع از میهن و آزادسازی خاک خود از دست اشغالگران، مسئله‌ای است که افتخار می‌کنیم همه ما، در مسیر آن شهید شویم».

وی با اشاره به نقش خون شهدای یمن در «شکست اراده متجاوزان»، تصریح کرد، ملت یمن، هر متجاوزی را رد می‌کند و مزدوران و خائنان را دور می‌اندازد.

 وزیر دفاع یمن اخیرا گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و همه آزادگان در سراسر یمن طی هفت سال جنگ موفق شدند پیروزهای بزرگی را علیه ائتلاف سعودی و مزدوران آن رقم بزنند.

العاطفی تصریح کرد که بازپس‌گیری شهر مأرب نیز نزدیک است و بزودی به اذن خداوند متعال ملت یمن و همه آزادگان امت اخبار خوشی را خواهند شنید و مأرب به آغوش وطن بازخواهد گشت.

وی درباره حضور نظامی انگلیس در المهره نیز گفت که حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است و ما با همه متجاوزان به جزایر یمنی برخورده خواهیم کرد و تا بازپس‌گیری وجب به وجب مناطق اشغالی یمن هرگز آرام نخواهیم گرفت.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن درباره تلاش امارات و عربستان سعودی برای گسترش نفوذ اسرائیل در تعدادی از جزایر یمن همانند سقطری و میون نیز گفت: ما اطلاعات زیادی در این خصوص داریم و تحولات مختلف را دنبال می‌کنیم و همانگونه که قبلا نیز گفتیم تا آزادی کامل اراضی یمن خواه جزایر، بنادر یا استان‌ها هرگز آرام نخواهیم گرفت و صهیونیست‌ها و صهیونیست‌زده‌ها در آینده منظور ما را درک خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس