۸ باشگاه ژاپنی به دنبال امضای قرارداد با میورای ۵۴ ساله!

کازیوشی میورا خبر داد ۸ باشگاه ژاپنی خواستار امضای قرارداد با او هستند.

به گزارش مشرق و به نقل از یونهاپ، کازویوشی میورا ۵۴ ساله در تیم یوکوهاما ژاپن در لیگ برتر این کشور بازی می‌کند و سی و هفتمین فصل خود را در این تیم سپری خواهد کرد. ۳۷ فصل در فوتبال بسیار زیاد است.

کازویوشی میورا، فوتبالیست افسانه‌ای ژاپنی، با وجود این که ۵۴ سال سن دارد، قصد پایان دادن دوران بازی خود را ندارد. خبرگزاری کیودو روز سه‌شنبه گزارش داد که میورا که در کشورش با نام "کینگ کازو" شناخته می‌شود، گفت که هشت باشگاه ژاپنی برای فصل آینده درخواست امضای قرارداد با او را دارند.

بیشتر بخوانید:

شکل‌گیری شخصیت سوباسا بر اساس زندگی میورا

او بعد از امضای قرارداد دیگر با یوکوهاما گفت: سال گذشته، جهان به دلیل همه گیری ویروس کرونا در وضعیت دشواری قرار داشت اما به لطف بسیاری از مردم  ما می‌توانیم دوباره فوتبال بازی کنیم. برای من، فصل گذشته بهترین فصل نبود و از آن راضی نیستم اما آرزوها و علاقه من به فوتبال در حال رشد است. من هر روز سخت کار می کنم تا مسابقات بیش‌تری برگزار کنم و در پیروزی‌های تیم سهیم باشم. 

این بازیکن ژاپنی در سال ۱۹۹۳ به عنوان بهترین بازیکن قاره آسیا انتخاب شد. او ۸۹ بار پیراهن تیم ملی ژاپن را برتن کرد که آخرین بازی ملی او به تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۰۰ برمی‌گردد. کازویوشی میورا در بازی‌های ملی‌اش ۵۵ گل به ثمر رسانده است.

کازویوشی در پنج دهه مختلف - از دهه ۸۰ تا ۲۰۲۰ - به صورت حرفه‌ای بازی کرد و چهار سال پیش رکورد استنلی متیوز را به عنوان قدیمی‌ترین گلزن تاریخ شکست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صفدر تیله باز IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    7 0
    آهان ادمین راستی الان تل زدم توپ توپم تو فضام میتونم بنویسم و بخندیم
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 5
    نزدیک محوطه هیجده قدم وایستاده یک شوت شانسی میزنه ژاپنیها دوس دارن رکورد بشکنن من هم پنجاه وپنج سالمه هنوز بازی میکنم
  • بهلول IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    2 4
    میورا سردمدار رشد فوتبال ژاپن بود هم دوره و هم سطح او در ایران ناصر خان محمد خانی بود. اون زمان من نوجوان بودم دقیقا کری خوانی های ایران و ژاپن در زمان حظور کازو یوشی میورا در تیم ملی ژاپن بود ژاپن با میورا به همطحی با کره جنوبی رسید و رقیب ایران شد. او بازیکنی با سلامت بدنی بالا و ثبات مختصات بدنی بود . برای همین هنوز هم توان بازی دارد. بازیکنان شبیه وی در ایران کم داریم. الان سید جلال و در گذشته علی آقا پروین بازیکنان پرسپولیسی بودند که از رده سنی عادی بالاتر هم بازی کردند.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    ماشالله میورا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس