حضور زاکانی در محل حادثه برخورد دو قطار خط ۵ مترو تهران

شهردار تهران با حضور در محل حادثه برخورد دو قطار مترو گفت: برای اینکه نتیجه قطعی علت حادثه حاصل شود باید کمیسیون سوانح تشکیل و همه موارد مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی با حضور در محل حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شهرداری تهران چقدر برای درمان مصدومان حادثه متعهد است، گفت: همه این افراد بیمه اند و هیچ محدودیتی برای درمان آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

برخورد دو قطار در خط مترو کرج به تهران/ ۲۲ نفر مصدوم شدند/ علت حادثه چه بود؟ +عکس و فیلم

وی افزود: خدا را شاکریم که این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و به طور کلی شش مصدوم در داخل واگن ها حضور داشته اند و تا کنون جمع مصدومان ۲۲ نفر بوده که تعداد زیادی از آنها به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۱ نفر به بیمارستان انتقال یافتند ۲ نفر نیز وضعیتشان در حال  خاص و ویژه است و ان‌شاءالله بهبود می‌یابند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه ۹ نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند، گفت: خط ۵ متروی تهران اکنون از گلشهر تا ورداورد فعالیت عادی دارد و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس هم برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده است تا خللی در رفت و آمد ایجاد نشود.

ببینید:

تصاویر جدید از محل حادثه مترو کرج - تهران

شهردار تهران درباره علت حادثه برخورد دو قطار اظهار داشت: همه صحبت هایی که تا الان اعلام شده گمانه‌زنی است و دلایل واضحی برای این قضیه وجود ندارد برای اینکه نتیجه قطعی حاصل شود باید در کمیسیون سوانح تشکیل شود و همه موارد مورد بررسی قرار گیرد.

زاکانی با اشاره به ابلاغ دستور خود برای تشکیل فوری کمیسیون سوانح جهت مشخص شدن دلایل این حادثه گفت: به هر حال فقر و عقب افتادگی ها در حوزه مترو مشخص است و نیاز به تجهیز و اورهال ناوگان حمل و نقل عمومی و رفع کمبودها داریم تا  با کارهای جدید بتوانیم مشکلات در این زمینه را جبران کنیم و شهروندان از خدمات در سطوح بالا بهره مند شوند.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    در ایران به جای استعفا بازدید میکنن
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      استعفا؟ ....چرا یک رفتار غربی برای مردم ما ملاک شده. یا مدیریت مترو در این قضیه کم کاری کرده و باید محاکمه بشه و تاوانش را بده یا حادثه بوده و مدیریت مترو اشتباهی نکرده ... استعفا یعنی از زیر بار مسئولیت فرار کردن
    • نظافت چى كوچه IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      بد فكرى نيست انوقت ما هر هفته يك شهردار جديد خواهيم داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس