کد خبر 1316265
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
ترکش انتقادات ستاره‌ها از بنا به سوریان خورد!

۳ چهره شاخص کشتی فرنگی ایران، بار دیگر به انتقاد از محمد بنا و حمید سوریان در بی‌توجهی به اجرای عدالت و روش شفاف در انتخابی تیم ملی پرداختند.

به گزارش مشرق، پس از انتقاد شدید امید نوروزی و قاسم رضایی دو طلایی المپیک لندن و سعید عبدولی عنوان دار ‌کشتی جهان از محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مصاحبه ای با سایت فدراسیون کشتی، پاسخ تندی به آن ها داد.

پس از این اتفاق، قاسم رضایی مرد محجوب و آرام کشتی ایران بار دیگر در فضای مجازی در انتقاد از محمد بنا، با اشاره به تغییر تابعیت علی ارسلان، نوشت:" آقای بنا، آقای خاص یادت رفته به ارسلان در مسابقات لیگ پارسال چه گفتید؟ چرا انقدر مظلوم نمایی؟"

امید نوروزی نیز که چند روز پیش شدیدا از محمد بنا انتقاد کرده بود و چرخه انتخابی وی را "فرمالیته" دانسته بود، روز گذشته در حمایت از قاسم رضایی از بنا شدیدا انتقاد کرد و امروز (سه شنبه) نیز در مصاحبه خود بار دیگر به انتقاد از محمد بنا و همچنین حمید سوریان پرداخت. نوروزی ضمن انتقاد از بنا، سوریان را مسبب تمام اتفاقات کشتی فرنگی و بی توجهی به اجرای عدالت در انتخاب ملی پوشان دانست.

بیشتر بخوانید:

شورش علیه محمد بنا

حمله تند و صریح یار همیشگی محمد بنا به منتقدانش!

اما سعید عبدولی نیز در پاسخ به رسول جزینی مربی تیم ملی که گفته بود این کشتی گیران خودشان در رقابت انتخابی شرکت نمی‌کردند، خطاب به جزینی نوشت:" استاد عزیز شما یک مسابقه را مثال بزن که سعید عبدولی، قاسم رضایی و امید نوروزی، در آن شرکت نکرده باشند. ما در تمام انتخابی ها شرکت کردیم. منتی بر سر ما نیست، به غیر از آقای حمید سوریان که از حضور در انتخابی معاف بودند."

انتقادات بی سابقه ۳ کشتی گیر سابق تیم ملی از محمد بنا و حمید سوریان، در پی انتقادات گسترده از چرخه انتخابی تیم ملی توسط محمد بنا و دفاع همه جانبه حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی و مرد همه کاره تیم ملی کشتی فرنگی، مطرح شد. 

این در حالی است که این ۳ کشتی گیر سابق تیم ملی با مدال های ارزشمند خود در رقابت های جهانی و المپیک نقش ویژه ای در تثبیت جایگاه محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی داشتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دانیال IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    3 1
    بی شک بهترین مربی اعصار کشتی فرنگی محمد بنا هستش. دوستان سرشناس کشتی هم فقط به دنبال خراب کردن بنا و رسیدن به خواسته های خودشان هستند. آقای سعید عبدولی شما مثل همیشه فقط خاشیه سازی و دعوا بلدی . مردم هیچ لذتی از حرفها و کشتی ها شما نمی برند . سعی کن در اخلاق پیشرفت کنی کشتی کرفتن پیشکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس