کد خبر 1316103
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
فیلم/ واکنش تند رسانه ملی به اقدام مهدوی کیا

در برنامه خارج از گود بخش خبری ۲۰:۳۰ به حضور حاشیه دار سرمربی تیم ملی امید انتقاد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    7 13
    مهدی کیابرای تیم ملی زحمات زیادی کشیده وهمیشه باجون ودل برای تیم ملی بازی کردوهمینطوردرمقام مربی تیم ملی امیدزحمات زیادی کشیدن درسته این کارش خیلی بدبوده وشایددردام افتاده که متوجه نشده.بایدتذکرسفت وسختی بهش بدن درهرصورت هرکاری میکنن باعث نشه این سرمایه فوتبالمون کنارگذاشته بشه.هرنسانی اشتباه میکنه باتصمیم درست کاری کنیدتاازاین اشتباهش درست بزرگی بگیره وباجدیت بیشتری به ورزش کشورخدمت کنه نه اینکه بامجازات سخت یک سرمایه فوتبال وورزش کشورازدست بدیم.علی دایی که اسطوره فوتبال ایران که درغیرت وشرف مثال زدنیه وهیچ کاراشتباهی انجام نداده وهمیشه بداد مردم رسیده وبین مردم جایگاه خوبی داره سالهاست ازفوتبال کنارگذاشته شده که میتونست کمک زیادی به فوتبال کشورمون باشه.این عزیزان زمانی که پولی درفوتبال نبودباخدمت به تیم ملی وازدل وجون بازی کردنشون برای ماافتخارات زیادی آوردن قدرشونوبدونیم وازدستشون ندیم
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      8 16
      زحمات مهدویکیا در فوتبال برای خودش بوده و منتی سر ملت نیست ولی با این خطای خود و حمایت از رژیمی که قصد حمله اتمی به ایران را دارد یعنی او یک دشمن و یا نفوذی است یعنی او نیز موافق حمله اتمی به ایران عزیز است حتی اخیرا طی نظرسنجی ای که داشتند مردم این رژیم کودک کش رضایت داشتند به یک حمله هجومی به مردم بی گناه ایران آنگاه مهدویکیا می رود از کشور دفاع کند یا سپاهیان اسلام که همواره مورد هجوم شما امثالهم هستند؟ آیا زحمات مهدوی کیا در فوتبال جلوی حملات اسراییل غاصب را می گیرد یا بدن حججی ها یا حاج قاسم ها؟
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      2 0
      جمع کن بابا سرمایه کیلو چنده...پولش رو گرفته اونهم به دلار همچین تعریف میکنی آدم فکر میکنه در مورد ابوعلی سینا حرف میزنی....اگر نفهمیده و به ایران علاقه داره وبه قول شما سرمایه ملییه بیاد بگه غلط کردم
    • امین جعفری IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      ای درود به شرفت
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 6
    چقدر تند...؟
  • آرش IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    10 8
    منم‌ بودم می پوشیدم!!! آخه کی بیکاره اون همه پرچم رو چک کنه!!!!
    • تک سوار DE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 1
      می خوای بگی خیلی کار داری!!!
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      4 2
      اتفاقا خیلی هم خوب میدونسته. این فوتبالیست ها چون خارج از کشور هم زندگی کردن خیلی احساس مثلا روشنفکری دارن. الان هم که رفته یه موسسه ورزشی و خدمات اجتماعی تو آلمان تاسیس کرده و مسلما احتیاج داره که این حرکات حمایتی از اسرائیل رو انجام بده.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    5 2
    عرب شده مهدویکیا
  • azad IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    2 6
    مهدوی کیا محبوب بود محبوب تر شد
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    سلام . نیت مهم است
  • David DE ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    تنها لنگی که عاشقشم
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    ایشون قبلنم از این کارا کرده و اظهارنظرهای آبکی داشته. در جواب اون عزیزانی که میگن برای ایران زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده باید بگم این مسری که رفته یه مسیر مشخصه که خیلی ها تو جهان رفته و میرن فوتباله دیگه یه جا بردن یه جاهم باختن، بدی ما اینه که به محض اینکه یکی در یه زمینه موفق میشه فکر میکنیم در همه زمینه ها باید الگو مون باشه، درحالیکه این تفکر از عقل دوره. اگر هم جناب مهدوی کیا افتاده جلو که بگه ورزش به سیاست ربطی نداره پس خیلی نادونه که این پاقعیت رو نمی بینه و در ضمن الان کلی رسانه های غربی دارن رو این زمینه مانور میدن اگه راست میگه پاشه جواب شونو بده،ایشون فقط واسه مردم خودش زبون داره و جواب اونارو نمیده که یه وقت به کاروبیزینسش لطمه نخوره و همین عمل یعنی فوتبال و ورزش هم مثل هنر و سینما کاملا وجهه سیاسی داره. این آقایون سالهای قبل که داعشیها همه جوره مارو تحدید میکردن و یه عده جوون رفتن از ایران و ایرانی فارق از دین و مذهب دفاع کنن( دشمن که بیاد نمیپرسه تو طرفدار کی و چی هستی فقط می خواد از روت ردشه و به میهن و ناموسمون تجاوز کنه، هیچ جام ندیدم انفجار موشک اعتقادی باشه و اول بپرسه که تو چه منشی داری بعد صلاح ببینه منفجر بشه یا نه) اعتراض کرده بودن که چرا بودجه مملکت رو خرج اونجا میکنید و بجاش ورزشگاه نمی سازید، همین قدر بچگانه فکر میکنن. یادمون باشه یه عده از آدما مثل بوته های خارین که تو فیلمای گاوچرونی با باد اینور و اونور میرن و پایبده هیچ وطنی نیستن و اگه شعاری هم میدن فقط شعاره و واسه نونه. هرکی شناسنامه ایران رو داشت و تو این کشور دنیا اومد و.......لزوما ایرانی نیست و فقط تو یه جای اشتباه دنیا اومده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس