شرکت توزیع برق

مدیرکل بحران استان تهران در خصوص اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: هیچ مشکلی در تمام ۲۲ منطقه تهران نداریم چون دستورالعمل متناسب با سایر شهرستان‌های کشور است

به گزارش مشرق، منصور درجاتی مدیرکل ستاد بحران استان تهران درباره اطلاعیه اخیر اداره برق استان تهران در خصوص قطعی احتمال اظهار کرد: جای نگرانی نیست و اداره برق بر اساس دستورالعملی که شورای تامین برای آنها مشخص کرده است باید تا ۵۰ درصد روشنایی معابر و پارک‌ها و اماکن عمومی را کاهش دهد.

وی گفت: این دستور العمل مربوط به تهران بزرگ نیست و هیچ مشکلی در تمام ۲۲ منطقه تهران نداریم چون دستورالعمل متناسب با سایر شهرستان‌های کشور است لذا در شهرستان‌های استان تهران نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد بحران استان تهران بیان کرد: البته این کاهش روشنایی قطعا در حدی خواهد بود که امنیت مردم تامین می‌شود و تاریکی مطلق نخواهیم داشت.

درجاتی عنوان کرد: جای نگرانی برای روشنایی مناطق مسکونی نیست و در شرایط فعلی مشکلی در تامین برق نداریم و در صورت کاهش دمای شدید نسبت به دمای فعلی و رعایت نکردن مردم احتمال قطعی قوت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: لذا مردم در مصرف انرژی به خصوص برق صرفه جویی لازم را داشته باشند تا ان‌شاءالله در صورت کاهش دما با مشکل روبرو نشویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دِین خود را به سرورمان مهدی ع ادا کنید عهد خود را وفا کنید با ساخت اکانت های تویتر اینستاگرام و فعالیت در اینترنت، بالاببرید نام زهرا س را در جهان؛ که کربلای زمانه ما دنیای اینترنت است پس وقت بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس