کد خبر 1315702
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
آتش‌سوزی در قطار تهران - پیشوا مهار شد/ این حادثه آسیب جانی نداشت

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در حادثه آتش‌سوزی در یکی از واگن‌های قطار تهران _ پیشوا خوشبختانه هیچ شهروندی آسیب ندیده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم تاجیک نوری، اظهار داشت: صبح امروز در حین سفر تهران _ پیشوا در موقعیت شهرستان قرچک یکی از واگن‌های قطار دچار آتش‌سوزی شد.

ببینید:

اولین تصاویر از آتش‌سوزی قطار ورامین-تهران

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی سریعاً عوامل امدادی به موقعیت اعزام شده و آتش مهار شده است.

فرماندار پیشوادر ادامه گفت: پس از این حادثه پیگیر جان شهروندان پیشوایی و هموطنان دیگر شهرستان های منطقه بودم که خوشبختانه به شهروندی آسیب نرسیده است و قطار نیز پس از رفع مشکل به سمت تهران حرکت کرده است.

همچنین یوسف صاحبدل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حریق قطار ورامین _ تهران با همکاری عوامل آتش‌نشانی قرچک به خوبی اطفا و از بروز آسیب جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در ادامه گفت: نیروها پس از رسیدن به محل اقدام به اطفای حریق کرده و مانع نفوذ آتش به داخل کابین و واگن‌ها شده و از خسارات سنگین بعدی پیشگیری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بر سر سرزمین‌ها با هم دعوا میکنید؟؟ در حالی همه سرزمین انسانها جزء املاک شش دانگ بزرگ ما و مولای ما یعنی حضرت زهرا س است.‌ همه به سرورمان زهرا س مدیونیم پس دِین خود را ادا کنید عهد خود را وفا کنید -- با ساخت اکانت های تویتر اینستاگرام و فعالیت در اینترنت بالا ببرید نام زهرا س را در جهان؛ که کربلای ما دنیای اینترنت است پس وقت بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس