کد خبر 1315698
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
رئیس سابق موساد: ایران با بمب هسته‌ای فاصله دارد

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی افشا کرد که رئیس سابق موساد چند اسرار محرمانه را در اختیار یک مهماندار هواپیما قرار داده است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی شب گذشته در برنامه‌ای دست به افشای آبروریزی امنیتی و اخلاقی «یوسی کوهن» رئیس سابق موساد در دوره بنیامین نتانیاهو، زد.

به گزارش این شبکه «یوسی کوهن» در اواخر سال ۲۰۱۸ در یک هواپیما با یک مهماندار زن و همسرش به گفت‌وگو نشسته و اسرار دولتی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. به طوریکه با افتخار از جزئیات عملیات‌های موساد در سرتاسر جهان سخن گفته و علاوه بر آن اطلاعاتی از سفرهایش را  به آن‌ها داده است.

«گای شیکر» همسر مهماندار مذکور که یک تاجر معروف است، به این شبکه گفت: «یوسی کوهن داستان‌های زیادی از جمله از موساد برای ما تعریف کرد. او خیلی وراج بود. به ما گفت که موساد با پزشک مخصوص یکی از رهبران عرب در ارتباط است.»

به گفته او، یوسی کوهن در آن هواپیما همچنین جزئیاتی از نحوه مدیریتش در موساد را به آن‌ها گفته است.

گای شیکر افزود: «به من گفت.. وقتی رئیس موساد شدم. با دقت گوش کن! در عرض ۱۰ روز شش مسئول بلندپایه را برکنار کردم. چون به طور کامل وفادار نبودند. فکر می‌کردند که من با آن‌ها در یک سطح هستم. اما وقتی رئیس شدم بدون هیچ گونه رحمی آن‌ها را بیرون انداختم.»

این تاجر معروف اسرائیلی همچنین گفت که یوسی کوهن پس از آن دیدار در هواپیما، بارها به همسرش پیام داده و با الفاظ نا مناسبی او را خطاب قرار داده است و تلاش کرده تا با او ارتباط بگیرد و به مدت دو سال با او روابط پنهانی داشته است.

او خطاب به رئیس سابق موساد گفت: «تو خانواده‌ام را نابودی کردی.»

پس از این برنامه «یوسی کوهن» نیز در پاسخ مدعی شد که اسرار امنیتی را در اختیار آن‌ها قرار نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    1 2
    شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی افشا کرد که رئیس سابق موساد چند اسرار محرمانه را در اختیار یک مهماندار هواپیما قرار داده است.هووووووو فکر کردم چی پیدا کردید . فک کردم رییس موساد لو داده چطور بچه های سوری و افغان و عراق...را میخرند تا قلب و کلیه و اعضای بدنشون را به ثروتمندانی که برای معالجه به همین منظور به سرزمینهای اشغالی اومدند پیوند بزنند .یا دستور قتل فرزندان فلسطینان را دارند تا تلافی فرعون را در دل این ملت مظلوم در بیارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس