شکایت از رئیس سابق موساد بابت احتمال درز اطلاعات محرمانه - کراپ‌شده

برخی گزارش‌ها حاکی است رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اطلاعات محرمانه این رژیم را با یک خدمه پرواز به اشتراک گذاشته است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که «یوسی کوهن» رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد مظنون به درز اطلاعات محرمانه به یک خدمه پرواز است که دو سال با او رابطه نزدیکی داشته است.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، شکایتی در این زمینه در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی تنظیم شده و قرار است دادستان کل این رژیم به بررسی این پرونده بپردازد.

کوهن در پاسخ به این اتهامات گفته است: «هیچ خدمه پروازی وجود ندارد. هیچ ارتباط نزدیکی نیست و دادستان کل نیز با من تماس نگرفته است.»

ماه پیش نیز روزنامه عبری‌زبان «معاریو»، خبر داده بود که «یوسی لانجوتسکی» یکی از سرهنگ‌های ارتش و از اعضای سرشناس دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به علت اقدام اخیر یوسی کوهن»، رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در افشای اسرار نظامی در برنامه «عوفدا» (حقیقت) قصد دارد از او شکایت کند.

یوسی کوهن رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی که اخیرا مأموریت خود را به پایان رسانده، در برنامه مذکور اذعان کرده بود که از برخی از بازرگانان یهودی هدایایی دریافت کرده و به‌ویژه در جشن عروسی دخترش.

یوسی کوهن همچنین در برنامه مذکور اطلاعاتی درباره اجیر کردن یک فرد لبنانی- به احتمال زیاد در آلمان- برای جاسوسی از جنبش حزب‌الله لبنان و انجام اقدامات تروریستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ارائه کرده بود.

این در حالی است که سخنگوی یوسی کوهن اعلام کرده است: «مصاحبه رئیس سابق موساد از موافقت‌های نظارتی و امنیت میدانی موردنیاز برخوردار بوده، در آن، هیچ اسرار نظامی‌ای فاش نشده و این مصاحبه در مقایسه با مصاحبه‌های پیشین رؤسای سابق موساد غیر عادی نبوده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس