تظاهرات در بروکسل در اعتراض به محدودیت های کرونایی

هزاران تن از شهروندان معترض بلژیکی امروز یکشنبه، برای سومین بار در اعتراض به محدودیت‌های وضع شده کرونایی از سوی دولت، در مرکز این شهر تجمع کرده و دست به برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز زدند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، هزاران تن از شهروندان معترض بلژیکی امروز یکشنبه، برای سومین بار در اعتراض به محدودیت‌های وضع شده کرونایی از سوی دولت، در مرکز این شهر تجمع کرده و دست به برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز زدند.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، با توجه به خشونت کشیده شدن این اعتراضات در موارد قبلی، نیروهای امنیتی این بار، در خیابان‌های محل برگزاری تظاهرات حضوری سنگین دارند.

معترضین با پلاکاردهایی در اعتراض به توصیه اکید دولت برای واکسینه شدن به خیابان‌ها آمده و خواستار توقف اجباری شدن واکسیناسیون شدند.

گفته می‌شود این اقدام شهروندان بلژیکی یک روز پس از اعتراضات مشابه در پایتخت‌های دیگر اروپا از جمله پاریس و لندن صورت می‌گیرد. کشورهای اروپایی برای مهار موج جدیدی از همه‌گیری سویه اومیکرون کرونا، مجدداً دست به اعمال اقداماتی سخت‌گیرانه زده و محدودیت‌های سفت و سختی را برقرار کردند.

لازم به ذکر است، سازمان بهداشت جهانی روز گذشته گزارش داد که سویه اومیکرون ویروس کرونا تاکنون در ۸۹ کشور شناسایی شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس