ورود کاروان لجستیک ارتش تروریست آمریکا به حسکه سوریه

نظامیان آمریکایی یک کاروان از خودروهای حامل تجهیزات و مواد لجستیک خود را امروز از عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به حومه حسکه سوریه انتقال داد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان از خودروهای حامل تجهیزات و مواد لجستیک خود را امروز از عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به حومه حسکه در راستای تقویت نیروهای خود در پایگاه نظامی غیرقانونی خود در سوریه انتقال دادند.

منابع محلی در حومه الیعربیه با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری سوریه افزودند: نیروهای اشغالگر آمریکا ستونی متشکل از ۲۷ خودروی حامل تجهیزات و مواد لجستیک را برای تقویت پایگاه‌های غیرقانونی خود در خاک سوریه از طریق گذرگاه غیرقانونی از شمال عراق وارد کردند.

این منابع در ادامه اعلام کردند: این کاروان تحت حمایت خودروهای افراد مسلح شبه نظامی (قسد) به سمت پایگاه های اشغالگران در حومه حسکه حرکت می کرد.

این در حالی است که در ادامه تحرکات اشغالگران آمریکایی برای تقویت پایگاههای خود و نیز در ادامه غارت منابع و محصولات کشاورزی سوریه مانند گندم و پنبه، روز گذشته نظامیان آمریکایی ستونی متشکل از ۹۰ تانکر حامل نفت سوریه با همکاری شبه نظامیان قسد به پایگاههای خود در عراق از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید منتقل کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    باید به این کارون ها عراقی ها حمله پهبادی و یا موشکی انجام می دادند و یا عملیات استشهادی انجام می داند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس