سونامی امیکرون در انگلیس

به دنبال اعلام وضع فوق‌العاده در لندن به دلیل اوج‌گیری ویروس کرونا، هزاران نفر از ساکنان پایتخت انگلیس در اعتراض به اعمال محدودیت‌ها تجمع اعتراضی ترتیب دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های انگلیس از درگیری معترضان به اعمال محدودیت‌های کرونایی در لندن با نیروهای پلیس پایتخت خبر دادند.

روز شنبه (دیروز) بود که با افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا و بستری شدن بیماران ناشی از گسترش سریع سویه «اُمیکرون»، شهردار لندن در این شهر وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

به گزارش شبکه «اسکای نیوز»، هزاران معترض در اعتراض به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر لندن در خیابان‌های پایتخت تظاهرات برپا کردند.

طبق این گزارش، نیروهای پلیس لندن با معترضان درگیر شدند. معترضان با برپایی تجمع «راهپیمایی آزادی» در مقابل میدان پارلمان انگلیس اعتراض خودشان را فریاد زدند.

اسکای نیوز خبر داد، معترضان ضمن درگیری با نیروهای پلیس لندن فریاد می‌زدند: «شرم بر شما».

اداره پلیس «اسکاتلند یارد» گزارش داد، در جریان این درگیری تعدادی از نیروهای پلیس به صورت سطحی زخمی شدند.

درگیری پلیس لندن با معترضان به محدودیت‌های کرونایی +فیلم
تظاهرات در لندن

ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی از درگیری نیروهای پلیس و معترضان به محدودیت‌های کرونایی در لندن منتشر شده است.

برخی از معترضان پلاکاردهایی علیه دستورالعمل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا دردست داشتند از جمله در یکی از پلاکاردها نوشته شده بود: «کودکان ما موش آزمایشگاهی نیستند».

تجمع اعتراضی در لندن و درگیری معترضان با نیروهای پلیس در شرایطی انجام شده که طبق گزارش‌ها، روز شنبه (دیروز) بیش از ۱۰ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا از نوع اُمیکرون ثبت و تایید شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس