زاکانی: چرا باید زمین‌های مردم را به قیمت مفت بخریم! + فیلم

شهردار تهران با تأکید بر اینکه چه لزومی دارد زمین‌های مردم را به قیمت مفت بخریم در حالی که قرار است آینده آن منطقه رشد کند، گفت: ما باید طرف مردم باشیم نه طرف پیمانکار و پولدار!

علیرضا زاکانی امروز در جمع شهرداران مناطق تهران با طرح این پرسش که چرا باید زمین‌های مردم را به قیمت مفت بخریم در حالی که قرار است آینده آن منطقه رشد کند، اظهار کرد: ما شاید بتوانیم ملکی را مُفت از مردم بخریم و می‌دانیم آینده این منطقه چه خواهد شد در حالی که ما می‌توانیم بارگذاری انجام بدهیم و مردم را مشارکت بدهیم.

وی اضافه کرد:‌ به عنوان مثال ما می‌دانیم با بارگذاری در پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) در دو منطقه 17 و 18 قطعاً در فضای منطقه اثر دارد و چه لزومی دارد و به مردم ظلم کنیم و بگوییم ملکتان را مُفت به ما بدهید چرا این اتقاق باعث می‌شود که این فرد تا پایان عمر حسرت بخورد که خوب بود که 10، 20 متر زمینم را نگه می‌داشتم.

شهردار تهران تأکید کرد: ما باید طرف مردم باشیم نه طرف پیمانکار و پولدار!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 1
    نمیدونم چرا بعد از جریان دامادش هرچی میگه باورم نمیشه!
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      شما این مسئله داماد ایشون رو بدون تعصب و بدون آنچه که نزد بعض مردم بدون دلیل بد حساب میشه دوباره این ماجرا رو مرور کن تا ببینید مهم لیاقت داشتن برای گذاشتن در پست هست حتی اگر اون شخص از اقوام باشه بله بعد دیدم گفتند قانون بوده که ایشون هم حکمی که بدون حتی حقوق هم بود رو عزل کرد
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 0
    این بلا و گرفتاری را شهرداری .... بر سر مردم که پروژه در نظر دارد اول سر زمینهای اطراف پروژه را می زنند با قیمت ناچیز می خرد بعد با قیمت چندین برابر می فروشد
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    خوب نخر کی به تو گفته مفت بخر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس