پرویز فلاحی پور

خوشحالم که واکسیناسیون تا این حد گسترش پیدا کرده است، امروز حال مردم کمی بهتر شده و با آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، پرویز فلاحی‌پور پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در دو پروژه سریالی «بی‌نشان» به کارگردانی «امیر قویدل» و «شب بیدار» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلمبرداری هر دو اثر همچنان ادامه داشته و فکر می‌کنم که تا پایان سال صرفا مشغول این دو اثر باشم، به امید خدا اسفند ماه امسال هم برای ادامه ضبط «بی نشان» راهی کربلا خواهیم شد و چند روزی در آنجا ادامه اثر را فیلمبرداری می‌کنیم.

بازیگر سریال «شب بیدار» درباره کاراکتر خود در این اثر افزود: شاکله اصلی و جایگاه اجتماعی نقشم در سریال «شب بیدار» نزدیک به سریال «بی نشان» است، هرچند در این اثر در نقش یک مرد گلخانه دار به ایفای نقش می‌پردازم اما در هر صورت هر دو نقشم در دو سریال را دوست دارم، اما حضور «مهران مهام» برای حضورم در سریال «شب بیدار» بسیار موثر بود.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: اوایل امسال بازی در سریالی به نام «سودا» را به پایان رساندم که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود. این اثر به کارگردانی «ایمان یزدی» سریالی سیزده قسمتی در ژانر پلیسی اجتماعی است که در آن نقش خوبی را بازی می‌کنم. از دوستانی که سریال را در بخش پس تولید دیده اند شنیدم که سریال خوبی شده و احتمالا با موفقیت روبرو خواهد شد، البته هنوز درباره زمان پخش اثر اطلاعی به من داده نشده است.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره تجربه گذر از دو سال کرونایی ادامه داد: این دو سال برای من و تمام مردم بسیار سخت گذشت، التهاب و استرسی که کرونا در جامعه به وجود آورده بود به هیچ وجه قابل بیان نیست، این استرس در کنار مشکلات اقتصادی فراوانی که تعطیلی‌ها به وجود آورده بود باعث شد تا دو سال غم انگیز را سپری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ادامه روند واکسیناسیون اضافه کرد: خوشحالم که واکسیناسیون تا این حد گسترش پیدا کرده است، امروز حال مردم کمی بهتر شده و با آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند. امیدوارم تمام آنانی که هنوز واکسن نزده اند هم مقاومت را کنار گذاشته و به خاطر عزیزانشان این عمل را انجام دهند تا بالاخره در سال آتی این بیماری منحوس ریشه کن شود.

فلاحی پور در همین رابطه ادامه داد: شخصا دو دوز اول واکسن را تزریق کرده ام و می‌خواهم هرچه سریعتر دوز سوم را بزنم، البته چند روز پیش برای تزریق واکسن اقدام کردم، اما تا به من رسید واکسن تمام شد و این اتفاق به روزی دیگر موکول شد.

وی درباره انتشار تصویر «فرامرز صدیقی» در فضای مجازی اذعان کرد: در ابتدا بگویم که وضعیت فرامرز صدیقی حتی در آن عکس هم بد نبود، بالاخره وی پا به سن گذاشته و طبیعی است که کمی لاغر شود، اما در کل انتشار این تصویر اشتباه محض بود، به نظر من به جای این که برای مطرح کردن خودمان از دیگران استفاده کنیم به فکر کمک واقعی به آن‌ها باشیم.

این بازیگر سینما اضافه کرد: شاید در ابتدا انتشار تصویر صدیقی و باز نشر آن توسط دیگران از سر دلسوزی بوده، اما باز هم اشتباه است، مردم با بازیگران خود خاطره دارند و انتشار چنین تصاویری ذهنیت جامعه را خراب کرده و همه را ناامید می‌کند، حتی ممکن است بازیگران جوان‌تر به خود بگویند که عاقبت من هم این چنین می‌شود، به همین دلیل می‌گویم انتشار این تصویر تزریق ناامیدی به جامعه است و نباید انجام شود.

بازیگر سریال «بی نشان» در همین رابطه ادامه داد: از نظر من اگر می‌خواهیم به بازیگری کمک کنیم راه زیاد است، البته برخی از این بازیگران به دلیل مشکلات جسمی و کهولت سن توانایی جلوی دوربین رفتن ندارند، اما با این وجود اگر قصدمان کمک به آن‌ها باشد می‌توانیم به روش‌های مختلف مثل کارهای صنفی به آن‌ها کمک کنیم.

فلاحی پور با اشاره به توجه بیشتر به پیشکسوتان خاطرنشان کرد: من بسیاری از تهیه کنندگان را دیده ام که به فکر پیشکسوتان هستند و گاها به آن‌ها پیشنهاد بازی می‌دهند، اما این کافی نیست، بخش دولتی باید برای از کار افتادگان این هنر فکری کند، البته در این میان وظیفه رسانه سنگین است، خبرنگاران می‌توانند با گفت‌وگو با این بازیگران پیشکسوت مردم و تهیه کنندگان را از وضعیت آن‌ها با خبر کنند تا هم اینکه سازندگان آثار آن‌ها را فراموش نکنند و هم اینکه اگر بازیگری کار افتاده مسئولین فرهنگی فکری برای وی بکنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کاملا حق باایشان است بهتراست آقای پرویز پرستویی اگرنگران یک انسان و هنکار خود است آنرا نامحسوس انجام داد.
  • مهدی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 1
    حالا تو شدی قاضی؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حقیقت تلخه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    باباپرویزپرستویی اشتباه کرد خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس