کد خبر 1313733
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
عالیشاه: آخر فصل جام می‌دهند نه حالا

هافبک پرسپولیس گفت: از هواداران خواهش می‌کنم حمایت کنند چون واقعا لیاقت تیم ما بیشتر از این هاست.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خداراشکر این اتفاق افتاد. بعد از ۲ بر صفر شدن، سوت ها باعث شد بازی به هم بریزد و به همین دلیل عصبی شدیم.

او درباره پنالتی پیکانی ها گفت: حامد لک شنیده که کمک داور به داور گفته بود پنالتی نیست اما داور گفت پنالتی است. اگر کمک داور در زمین حضور دارد پس داور باید از او کمک بگیرد. اگر کمک نمی خواهد، پس خودش تنها بازی را قضاوت کند.

عالیشاه ادامه داد: خداراشکر با این پیروزی شرایطمان خوب شده است. برخی افراد که مشخص است هوادار اصیل نیستند و برای من ثابت شده، بچه های ما را تحت فشار می گذارند. برخی ها هم موج سواری می کنند و واقعا نباید این کارها را انجام دهند. آخر فصل جام می دهند نه اکنون یا نیم فصل و از آن ها خواهش می کنم رعایت کنند چون واقعا لیاقت این تیم بیشتر از این هاست.

او ادامه داد: بازی امروز را ببینید، در آن شرایط بازیکنان تلاش کردند. در بازی های قبل هم به همین شکل کار کردند اما توپ ها وارد دروازه حریفان نشد. از هواداران خواهش می کنم بیشتر از این حمایت کنند و امیدوارم آخر فصل به نتیجه دلخواه برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود و خود آقای صدری هم باید تکلیف حضور یا ادامه کارش را بداند. نباید اینقدر طولانی شود. آقای سجادی هم ورزشی هستند و می داند ادامه این وضعیت به ضرر تیم ماست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس