کمک ۱ میلیون یورویی هواداران زوریا برای حفظ صیادمنش!

هواداران تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین قصد دارند برای کمک به این باشگاه و حفظ اللهیار صیادمنش مبلغ ۱ میلیون یورو تا پایان ماه دسامبر جمع آوری کنند!

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش در پاییز سال ۲۰۲۰ به صورت قرضی از تیم فنرباغچه راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شد و این قرارداد در انتهای ماه دسامبر (دو هفته دیگر) به پایان می‌رسد. با توجه به تعطیلی نیم فصل مسابقات لیگ اوکراین، بعضی از رسانه‌ها خبر دادند که صیادمنش به فنرباغچه باز می‌گردد.

این در حالی است که در قرارداد قرضی فنرباغچه با باشگاه زوریا بند خرید دائمی وجود دارد و زوریا در صورت پرداخت مبلغ ۳.۵ میلیون یورو می‌تواند مهاجم ۲۰ ساله ایران را جذب کند.

سرمربی تیم زوریا چندی پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرد که به ادامه کار با صیادمنش علاقه مند است اما مبلغ تعیین شده برای خرید او معادل بودجه یک سال باشگاه محسوب می‌شود و پرداخت آن از توان زوریا خارج است.

با اتمام قرارداد قرضی صیادمنش که با گلزنی او مقابل تیم مدعی دیناموکیف هم همراه بود، هواداران باشگاه زوریا به این فکر افتادند تا با تشکیل یک کمپین، کسری بودجه باشگاه خود را جبران و به زوریا برای خرید دائمی مهاجم ایران کمک کنند.

روزنامه «فوتومچ» ترکیه شب گذشته با اشاره به این اتفاق اعلام کرد که هواداران زوریا شروع به جمع آوری پول کرده‌اند.

این روزنامه نوشت: «اتفاقی غافلگیر کننده در اوکراین در مورد صیادمنش رخ داد که در نقل و انتقالات زمستانی به فنرباغچه بازمی گردد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواداران زوریا کمپینی را برای اللهیار آغاز کردند. بر اساس جزئیات این خبرها، زوریا نمی‌تواند مبلغ ۳.۵ میلیون یورو برای خرید صیادمنش پرداخت کند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «گفته می‌شود حداکثر مبلغی که باشگاه زوریا می‌تواند برای اللهیار پرداخت کند، ۲.۵ میلیون یورو است و یک میلیون یورو فاصله برای خرید این مهاجم وجود دارد. گزارش شده است که هواداران زوریا در بین خودشان شروع به جمع آوری مبلغ ۱ میلیون یورو کرده‌اند. فنرباغچه طبق قراردادی که با زوریا امضا کرده، حق دارد تا پایان ماه دسامبر، این بازیکن را فرا بخواند. هواداران اوکراینی می‌خواهند تا پایان ماه (دو هفته دیگر) مبلغ یک میلیون یورو را کامل کنند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    ... زوریا در صورت پرداخت مبلغ ۳.۵ میلیون یورو می‌تواند مهاجم ۲۰ ساله ایران را جذب کند. دتا شون میشتن 7 میلیون یورو نزدیک 10 میلیون دلار 2 میلیون دلار دیگه بگذارن روش بعد دوتا مرد شش میلیون دلاری دارن خخخ بعد مثل مرد 6 میلیون دلاری امریکا میتونه 250 کیلومتر درساعت بدود. هر دقیقه ای 60 تا گل میزنه.هوووووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس