کد خبر 1313505
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
گزینه جدید برای رقابت با اسکوچیچ روی نیمکت امارات مشخص شد

نشریه اماراتی از گزینه جدید برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال امارات یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است که این روزها با هدایت فان مارویک نتایج خوبی نگرفته و این باعث شده تا طی ساعات آینده این مربی سرشناس برکنار شود.

مهمترین مسئله در شرایط کنونی برای فدراسیون فوتبال امارات پیدا کردن جانشینی مناسب برای مارویک و تصمیم به برکناری این مربی است.

پیش از این مهدی علی سرمربی شباب الاهلی دبی به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال امارات برای نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور مطرح شد.

گزینه جدید برای رقابت با اسکوچیچ

اما نشریه «البیان» از گزینه جدید و مناسب تر برای جانشینی مارویک خبر داد و نوشت: سلیوا مربی امید تیم ملی امید گزینه خوبی برای جانشینی ماوریک به شمار می آید. این مربی از لحاظ فنی و اقتصادی بهترین گزینه برای فدراسیون فوتبال است.

تیم ملی امارات با هدایت این مربی سرشناس اکنون با کسب ۵ امتیاز در رده سوم جدول گروهی انتخابی جام جهانی قرار دارد. شاگردان اسکوچیچ با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه هستند و تنها ۲ امتیاز برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالفضل IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 2
    درسته
  • حامد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 2
    با اسکوچیچ به هیچ جایی نمیرسیم
    • اردلان IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      0 0
      چرا؟ من خودم فکر می کنم سطح مربی باید در سطح تیم باشه در این رده ی سنی که نمیشه به بازیکن چیز جدیدی یاد داد. مثلا فرض کن شما اینشتین رو بیارن به دبستانیا درس بده. خب نه اون میدونه چه جوری باید به اینا حالی کنه نه اونا میفهمن این داره چی میگه. اصلا یه استاد دانشگاه mit رو بیارن واسه دانشگاه x استان y ایران. با هیچ جا نمیرسن دانشجوها. نمیدونم متوجه شدید یا نه ولی گویا این ادم فیت تیم ملی ایرانه
  • ایمان بهرامی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 1
    به نظر من هم ماوریک گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است ولی از اسکوچیچ هم با افتخار آفرینی های اخیرش هم نمی شود گذشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس