«زندگی روی سیاره ما - A life on our planet

مستند بلند «زندگی روی سیاره ما - A life on our planet» جدیدترین اثری که توسط سیلوربک فیلمز در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۵ آذر، ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش مشرق،مستند بلند «زندگی روی سیاره ما - A life on our planet» جدیدترین اثری که توسط سیلوربک فیلمز در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۵ آذر، ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.

این اثر که موفق به کسب سه جایزه از مراسم امی (Emmy) در سال ۲۰۲۱ شده و از سایت تخصصی IMDB امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کرده، ضمن معرفی تنوع زیستی و حیات جانوری سیاره زمین، فرایند نابودی و تخریب محیط زیست توسط فعالیت های انسانی در چند دهه اخیر را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. داستان این فیلم درباره ی مردی است که بیش از هر کس دیگری دنیای طبیعی را تجربه کرده است. این مستند منحصر بفرد اظهارات اوست.

مستند "زندگی روی سیاره ما"، فیلمی مستند و بیوگرافی، محصول کشور انگلستان است. بازیگر این فیلم دیوید اتنبرو(Sir David Attenborough) است و به ایفای نقش می پردازد و کارگردان آن آلستر فوردگل می باشد که آثاری مستند همچون سیاره زمین، سیاره یخ‌زده و سیاره آبی را در کارنامه خود دارد.

مستند ۸۰ دقیقه ای «زندگی روی سیاره ما» که با صدای جاودانه استاد نصرالله مدقالچی دوبله شده است، پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۲:۱۰ پخش و روز بعد ساعت ۸ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس