عمار حکیم: بررسی شکایات انتخاباتی به نفع معترضان و پیروزشدگان است

رئیس جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد، بررسی شکایت‌های انتخاباتی ارائه شده توسط ائتلاف الفتح و تعدادی از فراکسیون‌های سیاسی به نفع معترضان و برندگان است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری المعلومه، عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که صبح امروز (دوشنبه) با اعضای هیئت حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست هوشیار زیباری دیدار کرد و در جریان این دیدار تحولات سیاسی عراق و منطقه، نتایج انتخاباتی اخیر و آنچه باعث سردرگمی ناشی از عدم توازن در اکثر عرصه‌های ملی شده است و همچنین  حقوق‌ها و چالش‌هایی که عراق در مرحله آتی با آن رو به رو می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

عمار حکیم خواستار بررسی و رسیدگی به شکایت‌ها از سوی دادگاه فدرال شد زیرا که این امر به نفع معترضان و برندگان است.

وی افزود: ما قبل از انتخابات نسبت به ایجاد یک معادله غیرمتوازن و ناهماهنگ در این مرحله هشدار داده و گفتیم که همگان مسؤولیت کوتاه آمدن برای تحقق منفعت عالی ملی را برعهده بگیرند.

عمار حکیم همچنین تاکید کرد، دولت آتی در انتظار وظایف بزرگ و بسیاری در سطوح خدمات‌رسانی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، لذا تشکیل دولت به معادله‌ای ثابت تکیه دارد که قادر به تحقق توازن اجرایی و قانونگذاری باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    کاظمی و دوستانش اگر مجددا بر عراق مسلط شوند خصوصا مقتدی صدر ملعون باید علاوه بر قطع روابط اقتصادی ایران و عراق باید نفوذ گسترده تر جوکرها و دیگر گروههای انحرافی را باید شاهد باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس