واکنش شدید جنبش جهاد اسلامی به سفر نفتالی بنت به امارات

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات اعلام کرد، استقبال از نفتالی بنت مشروعیت بخشیدن به رژیم جعلی است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال حکام امارات از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و عادی سازی و اتحاد با دشمن صهیونیستی را خیانت به فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید:

اهداف نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر به امارات

این جنبش تاکید کرد که استقبال از نفتالی بنت به معنای تلاش برای تثبیت امنیت رژیم جنایتکار و مشروعیت بخشیدن به وجود جعلی و دروغین این رژیم و شستن دست‌های آغشته به خون کودکان و مردم بی گناه ملت ما است.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب وارد امارات شد. سفر بنت به امارات، سفر عالی‌ترین مقام صهیونیستی به امارات از زمان عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو در سال گذشته به شمار می‌رود.

بنت قبل از سفر گفت که روز دوشنبه با ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد تا راه‌های حمایت از همکاری‌ها و تقویت روابط اقتصادی را بررسی کند. وی قبل از این سفر گفت: امروز به امارات می‌روم، این اولین سفر من به امارات بعد از نخست وزیری است.

از آگوست ۲۰۲۰ امارات به همراه بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند. سفر نفتالی بنت از زاویه‌ای دیگر نیز قابل بررسی است. اخیراً شیخ طحنون بن زائد آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارات عربی متحده به تهران سفر کرد. صهیونیست‌ها به روش‌های مختلف نارضایتی خود را از این سفر اعلام کردند و به نوعی از تقویت روابط ایران با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دچار هراس شدند. به نظر می‌رسد مسئله ایران یکی از موضوعات مورد بحث در دیدار بنت با مقامات اماراتی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس