سفر هرتزوگ به ابوظبی برای حمایت از امارات در برابر انصارالله است

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سفر روز یکشنبه اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم به ابوظبی در چارچوب حمایت از امارات در جنگ یمن صورت می گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سفر روز یکشنبه اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی در چارچوب حمایت از امارات در جنگ یمن صورت می‌گیرد.

روزنامه معاریو اعلام کرد که اماراتی‌ها به دنبال آن هستند تا حمایت از این کشور فراتر از حمایت معنوی باشد؛ بنابراین این دیدار نشان دهنده پیام حمایت از امارات در جنگ یمن است.

معاریو اعلام کرده که حمایت اسرائیل از امارات در حالی است که آمریکا حمایت خود از امارات در جنگ یمن را کاهش داده و بیشتر بر مسئله هسته‌ای و توافق با ایران تمرکز دارد.

محمد آل خواجه سفیر امارات در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کشورش روز یکشنبه در یک سفر رسمی که برای روز ۹ ژانویه برنامه ریزی شده بود و به دلیل تشدید شرایط کرونایی به تعویق افتاد میزبان رئیس رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سفیر امارات افزود که ما منتظر این سفر تاریخی هستیم که باعث تقویت روابط دوجانبه بین دو طرف خواهد شد و در این سفر به دنبال امضای توافقنامه‌های مهم اقتصادی و تجاری با اسرائیل خواهیم بود.

امارات سال گذشته در خیانتی آشکار به آرمان فلسطین روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرد. این در حالی است که ابوظبی این اقدام را بدون توجه به کشتار کودکان فلسطین انجام داد و روز به روز نیز به دنبال تقویت روابط با اشغالگران صهیونیست است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس