کد خبر 1312476
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
درخواست عجیب نابغه کشتی آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع

دارنده مدال طلای المپیک توکیو، از حامی مالی مسابقه تیم‌های کشتی ایران و آمریکا برای مبارزه با امیرحسین زارع درخواست ۵۰ هزار دلار کرد.

به گزارش مشرق، گابل دن استیوسن نابغه ۲۱ ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک توکیو با شکست چهره‌های مطرحی همچون طاها آکگل ترک و گنوپتریاشویلی گرج به مدال طلای المپیک رسید.

وی پس از المپیک، در رقابت‌های قهرمانی جهان غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

روایت طاهری از کشتی نگرفتن با زارع: چَک قبل از کشتی را هم خوردم!

در حاشیه برگزاری رقابت‌های جهانی نروژ که با درخشش امیرحسین زارع نماینده سنگین وزن کشتی ایران و کسب مدال طلای این رقابت‌ها همراه بود، روسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی دوستانه در ایالت تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن سال جاری برگزار شود به توافق رسیدند.

پس از این اتفاق، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی خبر داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت:"به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد". موضوعی که با استقبال زارع مواجه شد و وی نیز عنوان کرد مشتاق رویارویی با استیوسن است.

اما این کشتی گیر آمریکایی ساعتی پیش درخواست عجیبی را برای حضور در تیم آمریکا برای دیدار دوستانه با ایران مطرح کرد.

وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار ۵۰ هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نظرعلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    12 1
    به نظر می‌رسد فقط بهانه‌ای است برای روبرو نشدن با امیر حسین زارع،البته فکر کرده اگر قبول کنند،درصورت باخت لااقل پولی دستش را گرفته.
  • فارس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    7 0
    هدفش اینه که در کشتی برابر زارع قرار نگیره برای همین پیشنهاد پول از اسپانسر کرده که مطمئن هست اسپانسر هم قبول نمیکنه-خلاصه ترسیده-
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 2
    زارع هم برای شرکت در مسابقه از برگزار کنندگان تقاضای 100 هزار دلار بکند
  • امین IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    6 4
    الکی نابغه نابغه نکنین خودتونو مسخره کردین تو هر سایتی میزنین نابغه کشتی چه نابغه ای اخه توکشتی باروس حریف بیچاره سنش بالابود اخرکارکم اورد اینم خوب21سالش بود پر انرژی وگرنه روس خیلی تکنیکی تربودنابغه کشتی فقط حسن یزدانی
  • SE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 1
    فک کنم گرخیده طرف دنبال بهانه تراشی است
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    6 1
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    5 1
    در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    صدرصد خاسته با یه تیر دو نشان بزنه ،اکر پول ندادند بهانه ای میشه شرکت نکنه ،اکر پول دادند شکست هم بخوره لااقل پولش گرفته،دقیقا معلومه در وضعیت آمادگی خوبی هم نیست از المپیک ببعد از کشتی دور بوده و هیچ مسابقه ای هم نداده و قرار هم نیست تا دیماه زمان مسابقات دوستانه هم جایی روی تشک بره،درصورایکه زارع ،بعددالمپیک جهانی بوده،بعد جهانی تو لیگ بوده ،و بعدش اردوی تیم ملی ،مسابقات جام تختی ،قهرمانیذآسیاذ،بازیهای جهانی ،بازیهای آسیایی ،یعنی تو کوران مسابقات خواهد بود و همیشه بایست آماده باشه
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    2 0
    کار عاقلانه ای کرده.زندگی خرج داره.آقای زارع هم همن قدر ازآمریکایی ها بگیره.
  • مالیات IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    خخخ پس همش پول بوده.راستی قیمتت چقدپایینه کشتی گیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس