کد خبر 1312473
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
پرسپولیس جای بازیکن معمولی نبود/ نتایج عادی در زمان طلاییِ سرخ‌ها

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: خریدهای تابستانی پرسپولیس کاملا معمولی هستند در حالی که باید می‌دانستند به جایی شبیه به تیم ملی آمده‌اند.

به گزارش مشرق، جواد منافی درباره نتایج پرسپولیس در هفته‌های اخیر که باعث شده تا این تیم به رتبه ششم جدول سقوط کند، گفت: امسال شرایط برای پرسپولیس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است. این تیم دچار چند عامل منفی در نتیجه‌گیری شده است. پرسپولیس همیشه بازی مالکانه انجام می‌داد اما بازیکنانی که از این تیم در تابستان جدا شدند باعث شد تا پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی سر در گم بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد خریدهای تابستانی این تیم افزود: بازیکنانی که جذب شده‌اند نتوانستند پرسپولیس را به اوج برگردانند. بازیکنان خط هافبک و حمله پرسپولیس معمولی هستند. آنها باید می‌دانستند به جایی شبیه به تیم ملی آمده‌اند. پرسپولیس دیگر جای بازیکن معمولی نبود. آنها اصلا تأثیرگذار نیستند و کار خاصی انجام نمی‌دهند. مهره‌هایی که بتوانند بار تاکتیکی را بر دوش بکشند و بتوانند خلاقیت داشته باشند.

او درباره عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: افت بعضی از بازیکنان قدیمی هم مزید بر علت شده است. آنها مصدومیت‌های زیادی را هم در همین ماه‌ها تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس قید قهرمانی را بزند

منافی تصریح کرد: به نظرم می‌توان از مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به عنوان بازیکنانی نام برد که هنوز شرایط ایده آلی پیدا نکرده‌اند. ترابی بعد از بازی‌های تیم ملی ایران شرایط آرمانی قابل قبولی نداشته است.

وی با اشاره به تاکتیک‌های پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار تهران گفت: کادر فنی پرسپولیس با داشته‌های خود تاکتیک تیم را طراحی می‌کند. پرسپولیس در همین بازی یکطرفه با هوادار هم خلق موقعیت کمی داشت و توپ را فقط در اختیار خود نگه داشت.

منافی درباره اشتباهات حامد لک نیز تصریح کرد: حامد لک به هیچ وجه مثل سال قبل نیست. پرسپولیس همیشه در دفاع خوب بود اما این بار نشان داد شرایط خوبی ندارد. حامد لک باید رهبری خط دفاعی را هم بر عهده داشته باشد نه اینکه خودش تبدیل به نقطه ضعف شود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس طلایی‌ترین هفته‌های لیگ را از دست داد. امتیازات در بالای جدول خیلی به هم نزدیک است. بازی‌های متوالی پرسپولیس در تهران فرصت طلایی بود اما نتایجی که به دست آمد بسیار معمولی بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس