کد خبر 1312454
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
شیوع کرونا در اردوی منچستریونایتد و استون‌ویلا/ احتمال لغو دیدار شیاطین سرخ با یاران قدوس

پس از تاتنهام، دو تیم دیگر از لیگ برتر انگلیس هم با معضل شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنان‌شان مواجه شده‌اند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه سان انگلیس، شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم فوتبال منچستریونایتد ممکن است برگزاری بازی‌های آتی این تیم از جمله بازی سه‌شنبه شب در خانه برنتفورد (تیم سامان قدوس)  را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. ظاهراً تست کرونای اولیه تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی منچستریونایتد مثبت شده و این خبر به اطلاع مسئولان سازمان لیگ برتر انگلیس هم رسیده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که هفته گذشته نیز شیوع ویروس در اردوی تیم فوتبال تاتنهام در آستانه مصاف این تیم با رن فرانسه در لیگ کنفرانس اروپا، آن بازی را لغو کرد و بازی بعد شاگردان آنتونیو کونته که بازی خارج از خانه مقابل برایتون در لیگ برتر انگلیس بود را به تعویق انداخت.

تست کرونای تمامی اعضای باشگاه منچستریونایتد قبل از سفر این تیم به نوریچ برای بازی شب گذشته (شنبه) منفی شده بود، اما در تست‌گیری‌های جدید از بازیکنان این تیم تست تعدادی از آنها مثبت شد و به همین دلیل هم آنها از زمین تمرینی کارینگتون به خانه‌های خود فرستاده شدند. سایر بازیکنان هم در فضایی باز به تمرینات خود ادامه دادند، البته تمرینات غیرتماسی.

این نخستین باری نیست که منچستریونایتد از شیوع کرونا در میان اعضای این تیم ضربه می‌خورد. در ابتدای فصل دروازه‌بان انگلیسی این تیم دین هندرسون به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ خانه‌نشین شد و برای مدتی طولانی درگیر این بیماری بود. جسی لینگارد نیز بعد از مثبت شدن تست کرونایش در پیش‌فصل خانه‌نشین شد و میسون گرینوود هم ماه گذشته گرفتار این ویروس شد.  در جریان بازی اخیر من‌یونایتد مقابل نوریچ هم حتی مدافع سوئدی تیم ویکتور لیندلوف به دلیل مشکل در تنفس مجبور به ترک میدان شد اگرچه گفته می‌شود که این موضوع ربطی به کووید نداشته است.

براساس این گزارش، ظاهراً باشگاه استون‌ویلا هم به جدیدترین باشگاه انگلیسی تبدیل شده که از شیوع کرونا در اردویش ضربه خورده است و به همین دلیل هم تمرینات امروز این تیم لغو شد. این در حالی است که این تیم روز شنبه در خانه لیورپول به میدان رفت و مقابل این تیم شکست خورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس