ائتلاف سعودی ۱۵۵ بار آتش بس در استان الحدیده را نقض کرد

نیروهای متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بار آتش بس در الحدیده را نقض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آن طی ٢٤ ساعت گذشته ١٥٥ بار آتش بس در استان الحدیده در غرب یمن را نقض کردند.

سایت المسیره امروز گزارش داد که این نقض آتش بس شامل حمله هواپیماهای جنگی به الصلیف، ٥ حمله هواپیماهای جاسوسی به حیس و الجبلیه و همچنین پرواز مکرر هواپیماهای جنگی و جاسوسی و گلوله باران الحدیده است.

گروه‌های یمنی در جریان مذاکرات ١٣ دسامبر ٢٠١٨ در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن زمان به صورت مرتب این آتش بس را نقض کرده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

اخیراً مزدوران اماراتی که در بخش‌هایی از الحدیده بودند مجبور به عقب نشینی در برابر انصارالله شدند که از آن زمان حملات آل سعود به این استان تشدید شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    باید دوش پرتاب های ضد هوایی را به یمنی ها برسانید به هر قیمتی شده نباید فکر پول این موشک ها و اثر کم انها در جنگ یمن بود
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    باید موشک های بالستیک و کروز ضدکشتی و ضدرادار از انواع قابل حمل با پهبادهای بزرگ تا هواپیما را یمنی ها برای حمله احتمالی آمریکا و افزایش هزیه دخالت مستقیم آمریکا و انگلیس در چنته داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس