ائتلاف سعودی 157 بار آتش بس در استان الحدیده را نقض کرد

ائتلاف سعودی با حملات مداوم به شهر ساحلی الحدیده، ۱۵۷ بار توافق آتش بس در این منطقه را نقض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، نیروهای متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷ مورد در استان الحدیده در غرب یمن آتش بس را نقض نمودند.

به گزارش المسیره، یک منبع در اتاق عملیات افسران ارتباطی و هماهنگی در الحدیده گفت که از جمله این موارد نقض آتش بس می‌توان به ۵ حمله جنگنده‌های جاسوسی به منطقه حیس و پرواز جنگنده‌های جاسوسی درآسمان مناطق حیس، الفازه، الجبلیة، الجاح و الجراحی و هم چنین ۲۶ مورد حمله راکتی و توپخانه ای و ۸۳ مورد شلیک با گلوله‌های مختلف اشاره کرد.

گروه‌های یمنی در جریان مذاکرات ١٣ دسامبر ٢٠١٨ در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن زمان به صورت مرتب این آتش بس را نقض کرده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

اخیراً مزدوران اماراتی که در بخش‌هایی از الحدیده بودند مجبور به عقب نشینی در برابر انصارالله شدند که از آن زمان حملات آل سعود به این استان تشدید شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اگر تأسیسات آب شیرین کن عربستان را با موشک زده بودن تا الان جنگ تموم شده بود
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      این حرف درست است اما بهتر نبود که با موشک های دوش پرتاب ضدهوایی جلوی حملات سعودی را گرفت
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    صد موشک ده کیلویی استرلا و یا ایگلا و گروز و گیملت یک تن نمی شود و قیمتشان ده میلیون دلار نیست اما یمنی ها بدون حمایت سپاه ایران جنگیدند اما دریغ از یک حمایت کوچک از یمنی ها این محموله را با پهباد هم می شد به یمنی ها رسانید
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    متاسفانه موشک های دوش پرتاب در یمن می توانست ورق را به نفع یمنی ها خیلی پیشتر از این برگرداند اما متاسفانه هزینه این موشک ها بجای محاسبه ارزش جان رزمندگان یمنی ملاک واقع شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس